{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en kollega der overvejer at anskaffe sig en hund. Hun og hendes familie har snakket om en coton de tulear. Er der nogen der kender til den? dens gode/dårlige sider? Hun har hørt den skulle være allergi venlig ( har noget familie der har tildens til allergi ) Så har hun også fået at vide hos DKK, at hun skal forhøre sig om HD hos kennelerne, er det normalt for denne race, det er jo en lille hund? virker for mig lidt mærkeligt.

Til slut. Nogen der kender nogen der skal ha' hvalpe af overnævnte race sådan indenfor nærmere fremtid?

Knus Bolette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  et par spørgsmål
  • #1   7. apr 2005 Tak for dine svar. De har begge haft hunde, dog ikke sammen, så helt nye er de ikke. Hvilke andre sygdomme skal de være opmærksomme på?

• #2   7. apr 2005 Hej jeg har mødt en del af de så kaldte allergi venlige hunde og har oplevet at de har en del tendens til at være nogen rigtige hystader.. og som jann siger kræver deres pels rigtig meget arbejde.
    Jeg har selv allergi og den eneste hunde jeg er 100% sikker på at jeg kan tåle er cavalier king charles spanielen (Gizmo)

det er ikke for at kritisere racen for de er sikkert enormt søde, dem jeg har mødt har bare været rimlig hys!!!

Men held og lykke med deres valg håber da de finder en hund de blir glade for..

Kommentér på:
et par spørgsmål

Annonce