693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bedste slankefoder Bedste slankefoder

Calvin skal lige en tur på slankebølgen og smide et par kilo. Så kombineret med mere motion, vil jeg gerne give ham noget slankefoder i en periode. Syntes ikke jeg kan finde et top foder i denne kategori. Nogle der kender noget og har gode erfaringer med det?
På forhånd tak smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste slankefoder
  • #1   3. sep 2018 Contour fra Essentials feks.

• Ansofie K
    Ansofie K Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 46
    #3   3. sep 2018 acana light an fit. det eneste min sheltie har kunne tabe sig på

• #5   4. sep 2018 Hvorfor ikke bare give lidt mindre mad? Og evt tilsætte lidt grønt, hvis hunden kan lide det

• #6   4. sep 2018 Essentials Contour, det er den sidste vi har forsøgt os med og der bliver vi.
    Det fungerer bare. Har kæmpet med hendes vægt i årevis, men intet gjorde det så godt som Essentials.
    Det var først da vi skiftede til Essentials, vi virkelig kunne se der skete noget smiley

• #9   4. sep 2018 Det er sgu så forskelligt hvad der virker. Jeg er med på dem der siger at man bare skal give almindeligt foder, men til de hunde der i forvejen får virkelig små mængder, er det altså svært.

Dorit får 50 g tørfoder om aftenen, og der er vitterligt ingenting til 15 kg hund. Hvis hun skulle have almindeligt foder, skulle hun have 35-40 g smiley Jeg kan fortælle at 50 g svarer til lige knap et halvt plastikkrus (de der engangskrus).

Lige nu får hun Essentials Contour, og hun bliver bollefed af det. Hun har tilgengæld dejlig pels smiley Det eneste der virker på hende, altså hvor hun er mæt, holder mavesyren nede og ikke er desperat sulten, er Hills Metabolic. Det er totalt meget en skodfoder, og jeg lukker øjnene for indholdet, for det virker på hende.

• Charlotte K
    Charlotte K Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 1 Svar: 26
    #11   4. sep 2018 Hvad foder bruger du normalt til hunden? måske der er en light udgave af det foder?

• #12   4. sep 2018 vi bruger Metabolic.

• #14   4. sep 2018 Jinx, hvis du kigger på min den tykke, så går hun mindst 6 km om dagen, eller altså, det er de km jeg bevæger mig - hundene går nok reelt lidt længere. Dertil går hun fri om morgenen, og et par gange om ugen på aftenturen, hvor hun spæner frem og tilbage.

Hun træner eftersøgning ca. 1 gang om ugen, hvor hun løber fuld smadder. Og så træner hun noget rallyværk.

Jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal øge motionen markant på hende. Jeg er sådan en der bor alene, har to hunde, et fuldtidsarbejde og noget der minder om et liv også. Jeg kan ikke gå 3 timer hver aften (med mindre jeg holder op med at spise eller have et liv, eller simpelthen siger mit job op).

Til sammenligning er min schæfer altid til den slanke side, på trods af at hun får kæmpe meget foder med høj energitæthed, og nærmest altid går i snor.

Det er super at skrue på motionen, men for de flestes vedkommende ligger det nok i madindtag, ikke i manglende motion.

Kommentér på:
Bedste slankefoder

Annonce