{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

diare´ {{forumTopicSubject}}

lækkert emne ikk?? jeg har bare et spørgsmål. ludwig har haft tynd mave i forgårs vi gav ham kogt kylling med ris. i går var det så blevet bedre men idag er det vendt tilbage med fornyet kraft. nogle der har nogler erfaringer med det? jeg giver ham kylling og ris igen idag. når han har tynd mave plejer det kun at vare max 1 døgn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  diare´
  • #1   10. apr 2005 Hmmm, det da ikke godt med Ludwig det lille pus...

Da jeg har en usædvanlig kræsen hund der IKKE må få tom mave, giver jeg hende Zooloc paste til dyr når hendes mave er tyndt sprøjt som hun ikke kan holde på..........det ordner den tynde mave med det samme og er ikke noget kunstigt noget, men den samme kultur der er i surmælk bare i paste udgave.........den kan købes i 2 størrelser på apoteket i håndkøb...

Ellers hvis du ikke vil det, kan du prøve at faste ham i 1-2 døgn 100% og se om det ikke hjælper..

Knuser og trøste krammer til jer begge fra mig..

• #2   10. apr 2005 jeg prøver med risen idag og så må jeg se at få fat i det paste imorgen. tak for rådet og krammerne

• #3   10. apr 2005 hvorfor må hun egentlig ikke få tom mave??

• #4   10. apr 2005 Fordi hun ikke kan tåle hendes egen mavesyre særlig godt - det giver hende på bare et ½ -1 døgn mave katar og så er Dr.dyr meget dyr igen-igen og mit lille pus på medicin og insprøjtninger ;o)

• #5   10. apr 2005 det var da noget værre noget. jeg kan desværre ikke sulte ludwig 100 % fordi han skal have sin medicin om morgenen på leverpostejmadder. (smertestillende pga slemt vokseværk)

• #6   10. apr 2005 UHA - vokseværk hade min forrige vuff, det noget værre noget med de hunde *S*

Som sagt bruger jeg Zoolac til tøzen, en bette klat på 1-2 cm ud på en tallerken og Misja spiser det selv........ellers er det bare ned med det på den lidt hårde facon ;o)

Virker medicinen ellers på ham nu, så han ikke har ondt længere ??

• #7   10. apr 2005 ja den virker. men man kan stadig se han trækker lidt på det ene ben en gagn imellem. men desværre tror han han er på toppen og farer rundt. men han skal jo holdes i ro så det er lidt af en kamp. det har varet i knap 2 mdr. nu. det er ret frustrerende

• #8   10. apr 2005 ja det kan jeg godt forstå...........heldigvis er det en af de ting som går over på et tidspunkt, men trels er det indtil da, for som du siger nu han er smerte dækket tror han selv det bare køre godt...

Mmmm, min mad kalder nu, hav en fortsat god aften og pøj med hans mavse også.........LUDWIG altså.....*S*..

Knuser..

Kommentér på:
diare´

Annonce