{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

hunde & børn {{forumTopicSubject}}

Min 9 måneder gamle Dværgpinscher han( kastreret) er begyndt at Gø helt vildt og gå helt i selvsving når han ser børn(3-12 år ca) og han gør ikk på den sjove måde, han er enten bange for dem ell så syns han de skal dø jeg ved det ikke rigtig, men det er selvom de går på den anden side af gaden osv.. det er meget pres for mig, for forstår ikke helt denne adfærd det er kommet pludseligt og der er ingen børn der har gjordt ham noget.. han har dog aldrig haftf den store børnekontakt skal det siges, jo har puttet med med min venindes lille 1 årige søn, men ikke større børn, men de er jo stadig mennesker så hvorfor denne "had " til dem lige pludselig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hunde & børn
  • #1   15. mar 2007 er lige med på en lytter...
    min molli er også begyndt og være efter børn.. hun opsøger dem selv men lige så snart de vil sige hej til hende viser hun tænder... mærkeligt.


  • #2   15. mar 2007 Tja hvorfor han gør det kan jeg ikke sige, men børn i den alder har jo en tendens til de hurtige og vilde bevægelser, som hunden bliver utryg ved..

    Jeg har selv en tæve der er panisk for børn, hun har dog altid været det og jeg har valgt at acceptere det og holder hende derfor væk fra børn jeg ikke kender.


  • #3   15. mar 2007 det er ikke børn der opsøger ham ell lignende..det kan være børn vi går forbi på gaden, små børn hånd i hånd m forældre og lignende, og så skriger/gøer min lille hund bare helt hjernedødt af dem..lidt nedtur og ret pinligt

  • #4   15. mar 2007 Er der evt, nogle der har drillet ham? feks ved havelågen. Vores genbos teenager og hans kammersjukker havde på et tidspunkt en mani med at provokere begge vores hunde hvis de gøede når de gik forbi. En dag da jeg kom hjem fra stranden med min tæve kom genboens teenager og en ven gående forbi bilen hvor Clair var på vej ud af bilen. Huin sprang over mod dem og gøede helt vilt. Ja det er så havd man får ud af at provokere en hund bag en havelåge. Efter den dag har de ikke provokeret vores hunde.

  • #5   15. mar 2007 Julie min gør det samme og hun er simpelhen så nervøs over for børn, bare det de går forbi på den anden side af vejen er nok til hun panikker...

    Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvorfor din gør det, men håber der er nogen der kan hjælpe dig..


  • #6   15. mar 2007 han er altid med mig så forstår det ikke, og jeg bor i lejlighed, men det må være fordi det er "små" mennesker måske hi hi aner det ikk maan, og det driver mig til vanvid

  • #7   15. mar 2007 Kender du ikke nogen børn der er rolige som du kan låne til at træne med ham???

  • #8   15. mar 2007 Det virker da mystisk.....
    Kan du ik træne ham i at ignorere dem? eller gøre som Nadja skriver


  • #9   15. mar 2007 jeg er enig med Nadja i at børn i den alder opfører sig anderledes end voksne og det kan få din hund til at reagere. Vores hund er opvokset med vores datter, hun var 6 måneder da vi fik Amaryllis. Så hun er super ved små børn. Men hun kan ikke lde teenagepiger. Naboen har 2 skrigende eksemplarer, som hun knurrer af, når de skriger op ude på vejen.


  • #10   16. mar 2007 må prøver at låne nogle børn .. TAK smiley

Kommentér på:
hunde & børn

Annonce