{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

erika n
erika n
Tilmeldt:
13. mar 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24

Hundeforedrag med ekspert indenfor hundeernæring {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er ved at få et foredrag/seminar på plads med en amerikansk hunde diætist, som har mere end 15 års praktisk erfaring med tørfoder, råfodring og hjemmelavet mad.

Da personen har en meget stærk baggrund i biologi, forskning indenfor diæt, hundefoder industrien, hundetilskud, sygdom og helse og vægtab, etc. Så bliver det et meget detaljeret foredrag, hvor man virkelig får svar på mange af de ting man måske ikke føler man er helt sikker på.

Samtidigt kan man også få utrolig nyttig information, hvis man har en hund med allergi, sygdom, eller endda adfærdsproblemer og hvordan kosten kan ændres for at støtte hunden.

1. Der er allerede nogle emner på plads i foredragene. Jeg vil høre jer, om der er nogle EMNER som I meget gerne vil have svar på. Så vil jeg forsøge, at lave en fokus på mange af disse ting.

2. Foredraget vil være i København, men der er også tale om en mulighed for Aalborg. Så I må også meget gerne skrive om jeres interesse for HVOR foredraget holdes, så vil jeg se om jeg kan sætte et ekstra op i Aalborg også.

Foredraget vil være på ENGELSK.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeforedrag med ekspert indenfor hundeernæring
  • #1   18. sep 2018 Det lyder spændende. Jeg ville dog umiddelbart aldrig tage hverken til Kbh eller Ålborg fra vestFyn for et foredrag.

    Men et virkeligt spændende arrangement lyder det til.


  • #2   18. sep 2018 Lyder meget spændende! Har ikke lige umiddelbart nogle idéer til forslag, men må man høre, hvem det er, du får til at holde foredraget? smiley

  • erika n
    erika n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #3   18. sep 2018 Du stavede ikke lige Aalborg med Å, gjorde ud smiley

    smiley

    Man skal jo støtte udkantsdanmark også, men det er nok lidt svært denne gang. Men vil putte det i min "ja hat" og gruble lidt over det smiley

    Ja, virkelig spændende person som jeg har fulgt i omkring 10 år. Det er ikke "bare" en som fortæller, at rå nyrer er bedre end rå hjerter eller agurker, men som fortæller at (opfundet eksempelt =>) hvis du fodrer det her får din hund meget mere jern end den skal, og dette gør at hunden så ikke kan optage den mængde kalicum den har brug for osv. En person som har "allround" erfaring både med dybden af viden men også bredden af typer af foder, hunderacer, helse, og så videre. VIrkelig en god videnbase, hvis man søger svar.


  • erika n
    erika n Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #4   18. sep 2018 Astrid:

    Det kommer lidt senere, vil gerne vente med navn til aftalens detaljer er helt på plads smiley


  • #6   18. sep 2018 Okay, så venter jeg i spænding smiley

  • #7   18. sep 2018 Hvis det viser sig at det er noget, jeg kunne være interesseret i, så ville jeg deltage hvis det var i Aalborg smiley

  • #8   18. sep 2018 Altså i selv samme sætning stavede jeg Kbh som Kbh og Vestfyn med stort f og lille v - så jo det gjorde jeg sgu nok..

  • #9   18. sep 2018 hvad hedder personen?

  • #10   18. sep 2018 kommer jo helt an på hvem det er.....

  • #12   18. sep 2018 Jeg synes også, at det lyder rigtig spændende. Kunne godt være interesseret i KBH, hvis det viser sig at være en person, som jeg har tiltro til.

    Jeg synes, at det kunne være spændende at høre noget om at fodre både med råt og tørt, da flere mener, at man ikke skal blande de to typer pga. pH værdi i mavesyren. Jeg vil gerne vide, om det er nogen former for hold i det.


  • #13   19. sep 2018 #12 Amalie & Atlas, mine er fodret på råt 3 gange om ugen og tørt resten af ugen hele deres liv. Den ældste bliver 11 næste gang og er i fuldt vigør endnu. Om der er videnskabeligt hold i advarslerne tør jeg ikke sige, men rent praktisk kan jeg fortælle at det fungerer super fint for mine hunde.

    Til trådstarter, jeg ville gerne vide hvem personen var, inden jeg tilkendegav om jeg var interesseret, men det lyder spændende.


  • #14   19. sep 2018 #13
    Jamen Atlas er også fodret på samme måde uden nogle tydelige problemer. Derfor er jeg netop interesseret i at høre, om der skulle være noget videnskabeligt som siger det ene eller det andet. Ret mange af de ting, som bliver anbefalet til hunde, bygger desværre ikke rigtig på en videnskabelig baggrund.


Kommentér på:
Hundeforedrag med ekspert indenfor hundeernæring

Annonce