{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.446 visninger | Oprettet:

Hvordan fastgør I hundetegnet? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger; Hvordan fastgør I hundetegnet til halsbåndet?

Jeg er ved at være lidt træt i ansigtet. Hundetegnet er for anden gang faldet af (ikke nogen katastrofe, men det har affektionsværdi).

Problemet er den springring som tegnet sidder i. Som det fremgår af billedet, er ringen lidt åben efter at være blevet kørt ind over den tykke ring på halsbåndet.

Har I nogle smarte alternativer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fastgør I hundetegnet?
  • #1   19. sep 2018 Istedet for hundetegn, et halsbånd, hvor du kan få skrevet info på, istedet:

    https://dummyshoppen.dk/shop/31-biotan-halsbaand/434-biotan-halsbaand-mklik-laas/


  • #4   19. sep 2018 Jeg bruger sådan nogle her, nemme at flytte og med velcro. Blev så træt af at mine hunde kom hjem fra turen uden hundetegn fordi de er inde alle steder

    https://erpaki.de/Wer-bin-ich-Marke---Identifikationsschildchen-mit-Klettband.html


  • #8   19. sep 2018 Jeg har minikarabiner i mine hundetegn, så de kan flyttes over på det halsbånd / den sele vi bruger. Men så skal man selvfølgelig huske at gøre det LOL

  • #9   19. sep 2018 Jeg tror såmænd bare , du skal købe en bedre / stærkere springring .

  • #10   19. sep 2018 Enig med NITTIB. Jeg har ganske enkelt aldrig oplevet at en af små spiralringe er blevet for 'åben'. Ingen af mine hunde gennem tiden har nogensinde mistet et hundetegn.
    Jeg har løbende en fire/fem halsbånd til hver hund og et hundetegn i hvert halsbånd.


  • #11   19. sep 2018 her bruger jeg små strips smiley

  • Hama
    Hama Online Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #16   19. sep 2018 Jeg har sat to små ringe i hundetegnet smiley

  • #18   19. sep 2018 #14

    smiley samme klub her, mine har 27 halsbånd. Jeg har karabiner i alle hundetgen, så de kan flyttes rundt. Når de er med ude er de i retrieverliner, som bliver taget af når de bliver sluppet løs smiley smiley (de 4 "nøgne" ude til venstre er mine)


    profilbillede
  • #21   19. sep 2018 Jeg barberer den og så har jeg tatoveret den på højre balle. Barberer den ca hver 14 dag, men det afhænger pelstype...naturligvis

  • #22   19. sep 2018 vores sidder på med strips.

  • #23   19. sep 2018 #12 + #18 + #20 ….. Det er sgu da ikke noget at prale af …. Jeg synes det er en dumhed IKKE at have hundetegn på sin hund ….. HVIS NU ????

  • #24   19. sep 2018 For at undgå klirren satte jeg i det gamle halsbånd det i den lille løkke, hvor man sætter enden af læderremmen efter spændet. Så sidder det i spænd og klirrer ikke:)
    På det ny har jeg sat det oveni spændet, så sidder det også i spænd, og ingen klirren:)


  • #25   19. sep 2018 Tak allesammen! smiley

    Jeg skulle da nok have spurgt her som det første. De halsbånd ser ret tillokkende ud, og så er det jo lidt ærgerligt at jeg lige har bestilt 3 hundetegn så der er lidt at give af smiley

    Nå men nu må jeg jo så sørge for at de går tabt i en fart, og i mellemtiden prøve om jeg kan finde det gamle, som nok ikke kommer til at blive brugt mere, hvis jeg får det igen.


  • #27   19. sep 2018 Jeg har endnu ikke fået lavet et til Quila. Jeg overvejer det halsbånd jeg linkede til, det er min opdrætter, der har fortalt mig om det, og har det til sine egne hunde. Men jeg venter nok til hun er færdig med at vokse smiley

    Hun bruger stadig det hvalpehalsbånd jeg købte til hende, da hun var 8 uger haha. Og det er ikke løsnet overhovedet. Det er vist kun benene og længden på kroppen, der øges lige nu smiley


  • #29   19. sep 2018 Ja ja ja …. " de stikker ikke af og sidder fast i min hæl " ….. Liiiige indtil ???? .

    Og Maj-Britt …. hvorfor står du dog og glor efter Sheltien , når du VED hvor hun er ? … smiley


  • #33   19. sep 2018 en kraftigere nøglering end den der er vist

  • #35   19. sep 2018 323

    pral? fra min side er det mere "mod dumhed kæmper selv guderne forgæves"-selverkendelse. Jeg har alt det rette udstyr og læssevis af det og alligvel er render jeg bare altid rundt med 4 hunde i retrieverliner...

    Ingen af mine må have "tøj" på når de arbejder alligevel, så derfor er det ikke en vane, at de har det på på en daglig gåtur.


  • #36   19. sep 2018 Jeg er engang blevet stoppet af politiet, hvor de ville se mit hundetegn kort efter hundeloven trådte i kraft smiley Det skete ved vores lokale skole, hvor de stod og havde selekontrol - Tror de kedede sig smiley
    Min hund har altid halsbånd og hundetegn på (undtagen om natten). Skifter mellem to halsbånd har har et hundetegn til hver af dem.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #38   19. sep 2018 min far har købt et ganske almindeligt, fladt og billigt hun n halsbånd, og fået broderet navn og nummer på halsbåndet..

    vi har det typuske hundetegn. i en god nøglering, også i den holder til snoren. fungere upåklageligt


  • #39   19. sep 2018 Har fast hundetegn fra Red Dingo i de halsbånd som vi bruger mest, og har aldrig mistet nogen af dem, formodentlig fordi ringene er kraftige. Dengang vi brugte de billige lette tegn fra vores lokale dyrehandel, der smuttede der af og til et hundetegn.
    Derudovr har vi lidt ekstra forskellige lidt billigere hundetegn som jeg bruger til vores feriehunde, de bliver sat fast med karabinhager for nemheden skyld.


  • #41   20. sep 2018 Mine har hundetegnene sat fast på deres seler, da de altid har dem på, når vi går tur - både med og uden liner smiley Jeg opgav halsbånd til Viktor, da han udviklede en besættelse af lysreflekser - hundetegnet skabte unødvendig stress.


  • Hama
    Hama Online Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #43   21. sep 2018 Maj-Brit
    " jeg har op til flere gange stået og gloet efter sheltien, hvor er kræet nu henne, og igen igen igen stod hun i min hæl "

    åh hvor jeg kender dette, jeg står på stranden og lige pludselig er hun væk, jeg kalder og kalder samtidig med jeg drejer rundt, indtil jeg opdager, at hun står og kikker op på mig. smiley
    Nu er hun 3 år og hun løber aldrig væk, jeg er ved at lære at kikke bagud inden jeg går i panik smiley


Kommentér på:
Hvordan fastgør I hundetegnet?

Annonce