{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Jubii :D Nu ved vi hvem han er :D {{forumTopicSubject}}

Så er spændingen udløst herhjemme smiley

Nu har vi ventet i 6 uger på at finde ud af hvilken en af hvalpene der skulle være vores, og det er heldigvis blevet ham vi faldt for i starten *gg* Vi har været tilbageholdende med at vælge hvalp, da vi gerne ville have den mest udstillingsegnede hvalp fra kuldet (der er ingen umiddelbare temperamentsforskelle på hvalpene) og ham har vi nu fået smiley han viser sig så også at være den som vi er faldt pladask for smiley Så nu kan vi ikke få armene ned smiley

Vidunderet hedder Nando og er en B/T Cavalier fra kennel Souvinier smiley JUBII smiley

Knus og mange glædeshop fra Cemile

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii :D Nu ved vi hvem han er :D
  • #1   19. mar 2007 iiig cemile . . .;o)))
    kan man se ham inde på deres hjemmeside ? ;o))

• #2   19. mar 2007 Det lyder da fedt... smiley

• #3   19. mar 2007 Ja, dét kan man smiley ham den støvgrønne (altså hans halsbånd og ikke hans pelsfarve *gg*) inde under C-kuldet smiley

Alex: ja det er meeeeget fedt smiley vi har bare glædet os i lang tid og nu ved vi hvem vi skal have... så nu er vi helt oppe at køre *gg*

• #4   19. mar 2007 Tillykke med valget - fedt at de så blev ham * håbede på. Det bliver spændende hvordan han udvikler sig og hvordan det kommer til at gå udstillingsmæssigt.

Har været i samme situation. Valgte først Bianca da hun var knap 8 uger gammel, og var 2. vælger, da opdrætter skulle vælge først selvfølgelig. Men jeg har vist været så heldig at få den bedste i kuldet. Både Bianca og hendes søster, som opdrætteren har beholdt bliver udstillet. Bianca er lige fyldt et år, og ud af to mulige forsøg i unghundeklassen er hun blev BIR begge gange, og har nu 2 certer. Det er helt fantastisk, men også et spil i lotteriet når man står og skal vælge.

Held og lykke med ham.

• #5   19. mar 2007 Tillykke Cemilie dejligt at høre i nu har valgt, blev det ham jeg forslog jer??

• #6   19. mar 2007 nadja: Nej det blev det ikke. Hvalpene blev også vurderet af en opdrætter i tyskland (hende som har hvalpenes far) og der vurderede hun den støvgrønne til at være den mest lovende. Den turkise som nr 2 og den hvide som nr. 3 smiley Grunden til at den turkise blev nr. 2 er at han for det første nok er dominant sort, og at han ikke har en ligeså god krop som den støvgrønne.

Nando bør kunne (hvis det bliver relevant) lave Ruby og B/T hvalpe. Han har et godt bredt hovede og nogle gode benstammer. Kan ikke lige huske alt hvad hun sagde til os, men han var ihvertfald den mest lovende af de 3 med henblik på udstilling. Så det var jo bare perfekt at det var ham vi var faldet for smiley

• #7   20. mar 2007 Cemilie ja jeg var inde og se de nye billeder af dem igår og som jeg havde sagt tidligere så kunne de jo nå at ændre sig og det har de da også gjort, han er da en lille smuksak ham Nando og dejligt navn ;--)

• #8   20. mar 2007 Ja, de ændrede sig, som du også sagde og heldigvis for det smiley For en af de andre hvalpekøbere er faldet for den turkise og vi for den støvgrønne, så hvis det havde været omvendt havde vi været lidt triste *gg* (ej pjat, vi ville være glade uanset hvad.. dette er bare ekstra konfekt ^^)

• #9   20. mar 2007 Han ser også dejlig ud Cemilie, glæder mig til at se ham på et tidspunkt smiley

• #10   20. mar 2007 ja, du "skylder" mig jo stadig at møde den dejlige Gizmo *gg* vi kommer til Sjælland i starten af maj, så evt der? smiley

• #11   20. mar 2007 Det siger vi bare det lyder som en god aftale smiley

Kommentér på:
Jubii :D Nu ved vi hvem han er :D

Annonce