{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Senior foder og tilskud {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have købt noget nyt foder til hunden. Han får pt. Essentials contour. Han har dog svært ved at holde vægten på dette foder, så jeg vil gerne skifte til noget andet.

Vi har før brugt acana, og jeg overvejer meget at købe deres senior foder. (Min hund er 9 år).
Jeg kan se der er mere glukosamin i, end deres alm. Foder, og jeg tænker det er en fordel. Men der er ikke så meget fedt i, så tror måske det bliver et problem, at holde vægten.

Sidder det mon nogle kloge hoveder der kan dele deres erfaringer med seniorfoder? Er mængden af glukosamin vigtigt?
Giver I andre tilskud til jeres hund på samme alder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Senior foder og tilskud
  • #1   7. okt 2018 Vores seniorer har fået Essential Nautical Living. Vi bruger aldrig seniorfoder af samme grund som du oplever.
    Derudover kan jeg anbefale innordic StrongJoint. Glucosaminen skulle være meget stærkere end andre produkter.


  • #3   7. okt 2018 Tror også jeg ender med at købe et almindeligt foder.
    Bruger I så tilskud?
    Det foder jeg kigger på har nemlig allerede tilsat glukosamin


  • #5   7. okt 2018 Jeg bruger hellere ikke senior foder. Mine hunde har altid bare fortsat med deres almindelige foder. Efter at jeg selv er blevet en senior er jeg hellere ikke selv begyndt at spise en anden kost end det jeg spiste før.

    Jeg har nu aldrig rigtig forstået dette der med at hunden skal have en speciel senior kost når den bliver ældre.

    Og lige som Maj-Britt giver jeg hellere ikke tilskud så længe hunden er sund og rask.


  • #6   7. okt 2018 Vores pensionist får det samme foder som han altid har fået - dog vandt min kæreste en sæk RC Joint Care, som vi supplerer med nu. Tror det er meget godt til hundens gamle led med lidt støttende.
    Har også hørt fra flere, at seniorkost får hundene til at tabe sig.
    Heller ingen tilskud her smiley


  • #9   7. okt 2018 Jeg har heller aldrig brugt senior foder til mine hunde. Men jeg har brugt tilskud, hvis jeg synes, der var grund til det.

  • #11   7. okt 2018 Essentials Contour er jo deres slankefoder, hvorfor ikke bare skifte til et almindelig Essentials foder, hvis det iøvrigt fungerer ok?
    Jeg vil aldrig købe et specifikt seniorfoder, hellere et godt almindeligt foder og målrettet tilskud ved siden af.
    Udover de tidligere foreslåede kunne også nævnes Svenska Dyrapotekets Senior, Solanum Flex Ha eller det som jeg bruger til både mig selv og mine bamser, nemlig GlucosaminGold fra Natures Best.


Kommentér på:
Senior foder og tilskud

Annonce