1.550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Her vogter jeg... Her vogter jeg...

Jeg har hørt at man skal have et skilt på døren med man har hund hvis der skulle komme en tyv der skulle blive bidt... (Så han ikke kan sagsøge en)

Men jeg kom til et tænke på om man skal have på alle dørende... Og om man kan nøjes med et billede af en hund eller skal det være dem hvor der står noget på?

Vi har kun en alm. indgnags dør, men 2 taressedøre(staves). Skal vi også have på dem?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Her vogter jeg...
  • #1   25. mar 2007 Det har jeg aldrig hørt om før.

Vi har mærker fra DKK hvor der står "hund i hjemmet"

• #2   25. mar 2007 Det er i princippet nok at der bare er gjort opmærksom på at man har hund, enten ved en dør, eller hvis der er indhegnet have- ved havelågen. Den skal selvfølgelig være så man kan se det ved normalt indgang, så ved hoveddøren er nok

• #3   25. mar 2007 jeg har hørt om det..................... og hjemme hos min mor har hun ved hoved døren og ved have ingang..................

• #4   25. mar 2007 Sigga..........Tror det er helt op til den enkelte politikreds.

Reglerne siger, at en indbrudstyv altid kan klage over hundebid. En hund må ikke bide uanset hvad.

Her hvor jeg bor, gør politiet så hvad de kan for IKKE at få sager ud af det HVIS man har skilte op. Som de siger, man har jo vist man har hund.

Vi har sat skilte op på alle vores kældervinduer, alle vores døre samt vinduer på 1.sal, hvor det er let at komme op til.. Alle indgange til haven er der også skilte op på.

Det lyder voldsomt, men som politiet sagde til mig, så skal det være 100% sikkert en tyv ikke kan "overse" et skilt.

Men tyven kan i bund og grund stadig kræve både erstatning og aflivning af hunden.

• #5   25. mar 2007 Det har jeg ik hørt noget om ? smiley

• #6   25. mar 2007 Janie....

Kan man så nøjes med et lille billede af hunden eller skal det værer de store her vogter jeg nogle?

• #7   25. mar 2007 Siff...

Men han blev vel straffet for indbrud?

• #8   25. mar 2007 Det ved jeg faktisk ikke Sigga.

Jeg har selv lavet mine........Lagt et billed ind af min schæfer og så skrevet " Jeg er den mindste af os hunde der bider uindbudte herhjemme " Og så lamineret dem alle. Meget billigere og lidt anderledes end dem man køber.

Politiet var yderst tilfredse med mine kan jeg kun sige.........

• #9   25. mar 2007 Jeg vil osse ha et, selvom Sakki straks ville hente legetøj til en uindbudt og logre helt vildt...han ælsker gæster, men skiltet ku måske afværge... *S*

• #10   25. mar 2007 Jeg kender en politimand så må jeg lige snakke med ham...

Vi har et her vogter jeg på døren... Men så på de andre 2 døre ville jeg bare sidde et lille klistermærke...

• #11   25. mar 2007 Jeg har ikke et "her vogter jeg" skilt men på postkassen er der et "levende dyr!" skilt.. Så må han jo vide der er dyr..

Men tror næppe tyven gider vade heeeelt op på 2. sal, især ikke med de trin vi har smiley

• #12   25. mar 2007 Sus......jeg kan lave nogle til dig med laminat og tage dem med til sommer......:o)
    Jeg kan lave dem med klister så de kan klæbes på underlaget eller med plastic på begge sider....

• #13   25. mar 2007 Hos mine forældre har de et mærke af en hund som Tyson selvom han ikke bor der.
    De er meget plaget af indbrud der hvor de bor. Og jeg er sikker på at det har hjulpet for to naboer har haft indbrud, men ikke mine forældre selvom deres hus ligger meste udsat.
    Men jeg mener at man bare skal gøre opmærksom på at der er en hund.

• #14   25. mar 2007 Siff...

Det var godt...

• #15   25. mar 2007 Jeg sidder lige og prøver at lavet et skilt selv og har fået tekst på... Men baggrunden er ikke den kønneste... Men skal man have et bestemt program for at skære hunden ud på en pæn måde? Jeg har kun paint...

• #16   25. mar 2007 Jeg har et "jeg-stopper-aldrig-med-at-gø,-så-lad-være-at-be-mig-tie-stille" skilt til at hænge på hegnet til haven og på min hoveddør.

• #17   25. mar 2007 Jeg fandt en hjemmeside hvad man kunne få et skilt hvor der stod moget med at hvis hunden kom skulle man igge sig med til der kommer nogle og hvis ikke held og lykke...

Men nu kan jeg ikke finde den igen...

• #18   25. mar 2007 lise!
    1000 tak! Skal det være på alle døre eller bare på en... Vi har kun en indgangs dør... men 2 taressedøre(staves) skal der være på dem...?

• #19   25. mar 2007 Jeg sætter nogle lidt rundt over det hele... Vi er heldigvis ikke udsatte der hvor vi bor da vi bor på et hjærne og lige megt hvor vi vil bryde ind helle er der nogle som vil kunne se dem... Om det er dem der køre forbi eller naboen...

Men det er meget godt at være sikker!

• #20   25. mar 2007 Det skal jeg nok...

Kommentér på:
Her vogter jeg...

Annonce