{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen der bruger CBD til deres hunde??
  • #1   12. okt 2018 Jeps, det gør jeg. Jeg køber 5% opløsning på Nordic Oil, og Bella på 36 kg får 3 dråber dagligt. Hun får det fordi hun har gigt efter en gammel, fejlbehandlet skade.

    Jeg har haft hende stoppet på det, for at se den reelle virkning. Jeg ser en mere afslappet hund, som bliver mere fri i hele sit bevægeapparat, når hun får dråberne. Hun er generelt mere glad når hun får dem. Hun får dem sammen med fast smertestillende, Flexadin advanced og ledtilskud.


  • #2   12. okt 2018 har nemlig to hunde med hver deres problemstillinger. min Boston har fået konstateret slidgigt i den ene hofte, fordi hans bækken er skævt?? og til tider spænder han op pga det.
    og så er sheltie stresset.


    men lyder lovende. smiley


  • #3   12. okt 2018 Jeg oplever ikke at det har nogen effekt på stress/angst. Bellas stress er dog positiv stress, så jeg ved ikke om det kan sammenlignes. Men på hendes lydangst har det absolut ingen effekt - slet ikke! Hun har fået dråberne i halvandet år, så der har været et nytår, mange gange torden og flere jagtsæsoner siden, og hun reagerer som hun altid har gjort.

  • #4   12. okt 2018 min stresser over min dreng, bliver falsk drægtig og tisser pga af ham. hun er dog ikke bange for fyrværkeri, men frygter hun vil bliver år pga total ubalance i hendes krop.
    pt er hun på calm så tog den falske drægtighed og tisserriet.

    min mand har taget det mod angst og han sagde det lagde en dæmper på tingene.

    men vil prøve det, til begge hunde. det virker ikke til det skader.


Kommentér på:
nogen der bruger CBD til deres hunde??

Annonce