{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Vennerpar søger "BRUGT" muskelhund {{forumTopicSubject}}

Kære brugere af hundegalleri!!

Jeg var idag til middag hos 2 af mine bedste ven/veninder, som tilfældigvis også er et kæreste-par. De har for Knap et halvt år siden mistet deres han-rottweiler som hed Samson pga. alderdom. De er nu kommet sig over at have mistet et så nært "Familiemedlem"... deres søgen er hovedsagligt efter en "Muskelhund" (amstaff rott bull osv) Men skulle det gå hen og blive en blanding af muskehunde ville det ikke være et problem for dem. De har valgt at hjælpe andre og sige de egentlig er mest interreseret i at tage sig af en hund som en familie måske står i den kedelige sitiuation at skulle af med grundet allergi, etc. dog ønsker de ikke at overtage en problem-hund, eller en hund med nervøse træk. Det grunder hovedsagligt i at de har en lille knægt på 6 år. han har ligesom dem erfaring med hunde generrelt og ved godt hvordan man opfører sig med hunde. Han kan som alle andre børn også være en "vild-basse" så det kan ikke siges nok gange at den skal kunne med børn. rent aldersmæssigt ved jeg ikke hvor vi befinder os, men det kan vi jo altid snakke om. skulle der stå en familie med et kuld hvalpe skal i heller ikke holde jer tilbage med at give besked. Det skal også nævnes, at jeg aldrig nogensinde ville prøve på at hjælpe nogle med at finde en hund og slet ikke lave et opslag på dette proff site, hvis jeg ikke var helt sikker på at det var mennesker som var egnet til en hund, lige meget hvor gode venner de så end var, men disse mennesker prioterer virkelig deres dyr enormt højt, uden at glemme at det stadig er et dyr og ikke et mennske.. Og at den kræver en fast opdragelse.. jeg vil er endda villig til at sige (gud forbyde det) at hvis jeg en dag stod i den kedelige sitiuation at skulle af med mim dreng, ville min første priotet helt klart være dem...

Håber i kan hjælpe mig smiley

Og det kunne være rigtigt fedt hvis i ville være gode til at oplyse hvis i kender nogen som kender nogle osv smiley

Ang. afstand skal det helst være et sted mellem fyn og jylland, men komme den rette hund er jeg sikker på at de er villige til at tage turen over broen.

Ang. kontakt har jeg aftalt med dem at jeg i første omgang lader folk kontakte mig, og så kan jeg altid give deres numre videre...

Mit nummer: 31690396

På forhånd tak..

Ps. i skal ikk lade jeg stå tilbage hvis i har spørsmål eller noget lignende..

venlig hilsen klaus

pps. Undskylder overskriften men hvad pokker skriver mand?? hehe.. Og ved godt forummet ikke er et sted at annoncere, men det lige så meget en ros til en famile om deres måde at behandle hunde på... Vi kan kalde det en kombination af annoce, og historie..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vennerpar søger "BRUGT" muskelhund
Kommentér på:
Vennerpar søger "BRUGT" muskelhund

Annonce