Eksteriørdommer Søges {{forumTopicSubject}}
Hejsa,
Jeg er ved at arrangere en hundekonkurrence, hvor pengene går til velgørenhed (dyrlægehjælp til foreningen, Græske Hunde www.graeskehunde.dk).
Arrangementet kommer til at finde sted søndag den 29. april 2007 - desværre samme dag som DKK´s store hundeudstilling i HIllerød. Der bliver tale om en udstilling for både race- og blandingshunde, unge som gamle, og i den anledning søger jeg nu en eksteriørdommer eller måske en person, som selv avler / har avlet eller gået på udstilling og dermed ved lidt om, hvordan en gennemsnitshunds proportioner skal være.
Er der mon nogle her på Hundegalleriet, som skulle have lyst til at være dommer i nogle få timer ? Konkurrencen finder sted på Bellahøjmarken i København NV.
I må meget gerne skrive til mig på lindadue@dsr.kvl.dk, hvis I har mod på at hjælpe. Jeg kan desværre ikke tilbyde betaling, men en hyggelig dag med masser dejlige, forventningsfulde hunde.
På forhånd tak,
Kh Linda Due Hansen
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.635
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 41
Det kommer til at foregå på Bellahøjmarken i København NV.
Hej Julie i Team Vomløs,
Ja, alle hunde er velkomne. Dette er netop formålet, at det skal være en konkurrence, hvor alle har lige vilkår, hvad enten det er racehunde eller blandingshunde.
De kommer til at blive bedømt på "sundhed", samarbejde mellem hund og ejer, charme og evt. hundetricks.
Kh Linda
Eksteriørdommer Søges