{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

En skøøøn lørdag *S* {{forumTopicSubject}}

Hey i andre der er herinde..

Vi (Yvette, Nemo, Misja og jeg) har lige været på en meget lækker og afslappet skov-tur med frokost i det næsten grønne her på dennne milde sol-skins dag..

Vi hade smurt madpakker til både os med 2 ben og til de 2 med 4 ben, sodavand og selvfølgelig masser af vand til hundene *S*

Sikken en herlig lun dag og det var der også en masse andre der syntes, så der hvor vi sad kom der den ene flok heste og ryttere forbi efter den anden og hvergang fik vi en ordentlig støv sky ind over os allesammen - host - host - pyf-pøj - *LOOL*

Men det var det hel værd og vi fik ordentlig hygget og slappet af, hunden fik masser af leverpostejs madder, Frolicer og tørrert lever stykker..

Er det ikke utroligt, at selvom de hverken har leget eller gået længere end de plejer, så kan sådan en picnic hvor der bliver sanset og oplevet i 2-3 timer alt-i-alt trætte mere en 2 timers gå-tur alene.

Vi fik selvfølgelig også taget en masse søde, sjove og fjollede billeder, jeg har nu valgt kun at sætte et ind som det allerførste og det viser en ALT andet end blank og skinnende sort hund ;o))

Sikken en dag idag, jeg fik bare sådan lyst til at dele den med jer *S*

Knus fra Karina og en støvet træt Misja .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En skøøøn lørdag *S*
Kommentér på:
En skøøøn lørdag *S*

Annonce