Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prima dog hundefoder
  • #2   18. nov 2018 Har fået massere foder fra dem igår til udstilling og snakkede nemlig med dem også , og der synes jeg ihvertfald også det lyder godt. smiley

• #4   18. nov 2018 Jeg synes ingredienserne er fornuftige, men der er slet slet ikke nok zink i til min race. De ville få zinkmangel.

• #5   18. nov 2018 Hej jeg ved intet om foderet.

#4 Jeg vil dog gerne vide hvordan man ved hvor meget zink ens race har brug for, og hvordan det giver sig til udtryk hvis de mangler? Jeg synes det er en jungle men meget spændende.

• #8   18. nov 2018 Mon ikke Michelles spørgsmål ikke så meget går på, hvordan man tilfører zink men hvordan man ved, at netop ens egen hund eller ens egen race har behov for ekstra zink.

• #9   18. nov 2018 Hvis det er en tendens inden for en race, at der er større behov for zink end normalt for et fuldfoder, er det forhåbentligt noget, man får at vide af sin opdrætter eller i hvert fald kan finde ud af inden for racens netværk.

Zink er vigtigt for immunforsvar, knogledannelse, hud og pels, så det er da vigtigt ikke at komme i underskud. Men hvordan man ved, at ens egen hund har ekstra behov uden at ryge ud i symptomer på mangel, skal jeg ikke kunne sige.

• #10   18. nov 2018 Ja tak jeg var bare nysgerrig på det med at nogen racer åbenbart har tendens til at mangle/behov for mere. Tænker selvfølgelig at opdrætter vil fortælle den slags, men igen der kan jo opstå ny viden man ikke lige er obs på, men ellers spændende med den slags forskelle.. ??

• #11   18. nov 2018 Der findes en del racer med særligt behov for zink. Deres fordøjelsessystem er lavet til en anden føde end hvad de spiser i dag.
    Hvis du Googler ZRD (zinc responsive dermatosis), så findes der en hel masse artikler om emnet.

• #12   18. nov 2018 Tak Malene.. ??

• #13   19. nov 2018 Findes der nogen undersøgelser, der viser, hvilke racer, der har specielt stort behov? Eller er der nogen, der har undersøgt i de forskellige racer, om det er generelt, eller følger bestemte linjer?

• Magnus  J
    Magnus J Tilmeldt:
    feb 2017

Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 145
    #14   19. nov 2018 Jeg er, og har længe, været glad for Prima Dog foderet.. smiley

Kommentér på:
Prima dog hundefoder

Annonce