{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Nelly er neget nerøvs!! HJÆP!! {{forumTopicSubject}}

Ja min lille trold nelly er meget nervøs.. hver gang der kommer nogle rejser hendes børster og hun gør.. hvis de vil snakke med hende tager hun halen imellem benene og løber... idag hvr vi var til hunde træning var hendes børster rejst og hun var meget nervøs... da hunde træneren kom hen til os nappede hun ham... han spurgte om vi slog hende og NEJ selvfølgelig gør vi ikke de hun er bare nervøs og har altid været det...

HVAD KAN VI GØRE?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nelly er neget nerøvs!! HJÆP!!
  • #1   2. apr 2007 ups*

neget=meget

• #2   2. apr 2007 Hvor gammel er hun?
    Min hund er også nervøs/utryg ved nye ting, men med en masse selvtillidstræning begynder det at hjælpe

• #3   2. apr 2007 fra juni sidste år..

• #4   2. apr 2007 sidst i maj først i juni

• #5   2. apr 2007
    Hvad er det for en race du har? Er det en hund avlet til resevertion?

Som KJ og Happy skriver, skal du give hende nogle selvstændige opgaver som guffer i viskestykke, godbider under tallerken/kop.

Har hun haft nappet nogen før? Det er jo lidt skidt at hun føler sig så presset/truet at hun synes hun behøver at bide fra sig. Knurrede hun inden? Hvis ja, accepterede din træner det og holdte afstand.

Hvis hun er nervøs overfor fremmede mennesker ville jeg lave nogle sociale "rundkræse" med hende. Hvor du får nogle figuranter til at sidde/stå med siden til med guffer i hånden. De må ikke kigge på hende snakke med hende eller røre. Blot holde guffen så hun kan tage den hvis hun lyster. Efterhånden som hun bliver tryg ved situationen kan i udvide øvelsen til at de går, snakker, griner osv osv.

• #6   2. apr 2007 Nu ved jeg ik hvilken race det er, men hvis hun er nervøs ved mennesker er det en god ide at få dem til at sætte sig ned, og de må aldrig læne sig ind over hende.
    Min hund bliver desideret bange ved fremmede der udviser et truende kropssprog.
    Men folk der forstår hans sprog og ik virker "farlige" er der ingen problemer med

• #7   2. apr 2007 Sascha- Ja den øvelse er virkelig god.....den bruger vi også

• #8   2. apr 2007 Hvis jeg var dig, så vil jeg finde et andet sted at træne, for hvis jeres træner ikke engang kan se at du har en meget nervøs hund, men tror at i slår den så er det måske ikke det rette sted at træne......bare et tanke
    Hvis jeg var dig vil jeg undersøge om der er nogen adfærdstræner i nærheden, for jeg ville først træne og give din hund selvtillid, før jeg ville gå videre med træningen

• #9   2. apr 2007 Du må for alt i verden ik presse hende til at snakke med folk. Og når hun siger det er nok skal folk respektere det.

• #10   2. apr 2007 takk.... nelly er en blanding imellem en hønse hund og formel 1

• #11   2. apr 2007 Vores Noah er lige sådan og som tidliger nævnt så styrk hendes selvtilidt eller tag til din dyrelæge og spørg efter en DAB det er en duft ting som beroliger hunden naboen bruger den og den er super på deres tæve vi har lige købt den og skal have en som skal bruges udenfor så spray'er man lidt af det på en hals klud og giver hunden det på. det er lidt dyrt men det HJÆLPER!

Men Noah er faktisk ved at få selvtiliden igen efter vi arb på at styrke den det tager tid men ligepludselig ser man fremskridet.. (vi får hjælp af dyrelægen med råd og tips)

• #12   2. apr 2007 min søster har også en hønsehund og labrador blanding. Han er også meget nervøs og da han var hvalp gjorde han som din nelly.. Træneren sagde de sku være glade for at han ikke gør sådan mere. Men det krævede stor tålmodighed og meget træning

• #13   3. apr 2007 undskyld jeg blander men er der ik nogen der kender nogle måder at træne lidt adfærd og styrke selvtidlid... da min hund er meget nervøs for fremmede børn gamle mennesker og stort knitrende vintertøj?

jeg har lagt meget mærke til nu her at ser han en gammel dame begynder han at ryste og knurre... men er blevet meget bedre med børn og han kan med dem han ser ofte

men måske er det fordi han ik længere er så vandt til at se så mange folk ang det der med de gamle mennesker fulde folk og stort vinter tøj... ku man ikke træne det på en god måde? jeg tror i det hele taget er han ret utryg over for nye folk...

kan en hund være natteblind?

• #14   3. apr 2007 Jeg har beskrevet det lidt i starten af tråden......Udover det så har jeg brugt metoden med at få hunden til at sidde når der kommer nogle folk han er utrygge ved, og stillet mig ind foran ham for at vise at jeg styrer situationen. Jeg får hans opmærksomhed ved hjælp af pølser:O)

• #15   3. apr 2007 jeg kunne sjovt nok godt tænke mig den hjælp men bor på bornholm....:( men må finde en på bornholm hvis min hjemme træning ikke hjælper

Kommentér på:
Nelly er neget nerøvs!! HJÆP!!

Annonce