{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Overfald og efterveer {{forumTopicSubject}}

Ditto blev overfaldet uden varsel af en muskelhund nu 2 gange.

Hun har altid været super sammen med andre hunde - aldrig nogen problemer eller noget.
Nu er hun knorvoren og på stikkerne når andre hunde nærmer sig hende og det irriterer mig i den grad.

Nogen der har råd for hvad jeg skal gøre for at få hende "omvendt" igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overfald og efterveer
  • #1   5. apr 2007 de gange mine er blevet overfaldet er de osse på dupperne lige efter, men jeg har altid bare ladet som ingenting og måske været lidt mere ''streng'' over for dem, f.eks. givet flere kommandoer og de har glemt ''overfaldet'' hurtigt..
    Men det er osse en anden tybe hund jeg har...

• #2   5. apr 2007 Lytter > har osse lidt problemet...Sakki ønsker ikke fremmede hunde i nærheden af haven...knurrer aggresivt ad dem...:o(

• #3   5. apr 2007 Mette - jeg har prøvet begge dele - haft hende med hos mange med okay hunde - trænet - you name it...

• #4   5. apr 2007 sus- det kan jeg nu godt forstå, det er hendes egen have... men nilsson gjorde det samme og det hjalp at sprøjte vand på ham..

• #5   5. apr 2007 Ja nu bor jeg ude midt på en mark - så det er ikke her der kommer nogen forbi *GG*
    Her er det fasanerne der bliver fulgt rundt i haven...

• #6   5. apr 2007 Mette > måske er det hans alder...sidste år lod han dem passere...Bor et sted, hvor der er kollosal hundetrafik...
    Han er på tur meget tilbageholden over for fremmede hunde...trækker væk og gør sig lille...ved ski ikke...hm..

• #7   5. apr 2007 sus- det er typisk at de er fandens karle hjemme, det er min den yngste tæve osse men en stor kylling når vi er på tur...
    det er blevet bedre med hun har fået noget alder på....

Karin- er hun meget bange???? tror du ikke bare det er et spørgsmål om tid???? jeg har da indtryk af at du er en god hundefører og det betyder meget ;O))
    og bare giv de fasaner noget at løbe for de virker så dovne når de kommer gående ;O))

• #8   5. apr 2007 Hun er nok nervøs med den adfærd... og så er angreb det bedste forsvar.
    Men hun farer ikke ud og hakker - men knurrer meget - og så kan jeg berolige hende - skælde ud - ignorere osv - intete hjælper. Det er saå skide surt da hun ellers var en super velfungerende hund øvøvøvøv

Kipler - Link? For jeg VIL sg. have det ud af kroppen på hende igen.

• #9   5. apr 2007 Og Mette - det med god hundefører - hmmm ja måske inden for det jeg træner dem til - men dette her er en uvant situation jeg ikke er vant til med mine...

• #10   5. apr 2007 Marie - takker :o)

• #11   5. apr 2007 Hun er lige fyldt 4 år

Har altid været omgivet af mange hunde - har aldrig haft problemer. Har kunne omgåes alt og alle. Har aldrig lagt op til slagsmål -

Stærk psyke - selvstændig og klog - og kendte sit eget værd.

Jeg er på vej tilbage til min bil da det første overfald sker. Den anden hund kommer løbende - Ditto står med ryggen til og venter på jeg åbner bildøren og den farer på hende uden varsel. Jeg får løftet Ditto op og smidt ind i bilen mens jeg sparker ud efter den anden og får den på afstand så jeg kan lukke døren. Her er hun blevet bidt og bløder voldsomt fra hovedet og må på hospitalet.

2. gang - ligeledes ud af den blå luft - kommer der en rendende - stopper kort lige foran hende og uden varsel igen springer på hende. Denne gang uden de større skader pga min egen hurtighed med at få fat i den anden. Dette sker på en eng.

• #12   6. apr 2007
    Kennel House Of Hunters

Du er sgi altid velkommen her - med eller uden dine "Monstre" *GG*

Kommentér på:
Overfald og efterveer

Annonce