{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Inkontinens efter operation af anal kirtler {{forumTopicSubject}}

Hej alle vil godt høre lidt fra jer som har fået opereret jeres hund for analkirtler . Chilli fik dem fjernet i fredags og har lidt svært ved at styre aføringen . Det kan komme lidt ud når hun har sovet og slappt af eller vis hun hopper ned fra sofaen er der nogle af jeres hunde der har oplevet dette lige efter operation og hvor længe varede det mvh den bekymrede hundemor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inkontinens efter operation af anal kirtler
  • #1   3. dec 2018 ro på det kommer. de har mega ondt og når sover, slapper de af de område. der gik en mdr før min have 100% styr på det igen. så giv det tid og sørger for afføringen ikke bliver for hård de næste uge smiley god bedring

  • #2   3. dec 2018 Pu ha håber du har ret ?? det andet er sku synd for hende

  • #4   5. dec 2018 Hej igen er simpelthen nød til at spørge igen om der er nogle erfaringer omkring det her anal kirtel halløj . Hun lægger stadig i forhold til afføring så jeg renser hende forsigtig ren med en vådserviet til anal regionen fra apoteket . Har i nogle erfaringer med væske der løber ud fra det område hvor analkirtlerne har siddet tynd blodig væske som ligger der hvor analkirtler er fjernet og som løber ud for enden af operations såret ved anus ? Skal jeg være bekymret ? Eller er det helingsprocessen der er i gang ?

  • #5   5. dec 2018 Kontakt din dyrlæge, hvis du er i tvivl!!

  • #6   5. dec 2018 Min himmelhund, Hannibal fik fjernet sine analkirtler og havde ingen problemer efterfølgende. En tidligere venindes Chihuahua fil gjort det samme, og var utæt resten af sine dage, det skete når han gøede eller var ophidset.

    Dyrlægen sagde til mig, at jo mindre hunden er, jo større risiko er der for utæthed bagefter, fordi der er så lidt plads for dyrlægen at gøre med og der derfor er større risiko for skader på ringmusklen.


  • #8   5. dec 2018 Kontakter dyrelægen hendes temperatur er 39,5 er det højt ???

  • #9   5. dec 2018 Hvis temperaturen er taget i hvile, er 39,5 lidt højt. Normaltemperaturen plejer man at sige 37,5-39,0. Så måske er der gået lidt infektion i såret. Det er nok meget smart lige at vende med dyrlægen i dag.

  • #10   5. dec 2018 Hey status på temperatur til aften er 37,5 men den ene side er meget hævet og der kommer noget blodigt væske ud med lidt hvide gryn i har fået en tid på Århus dyrehospital i morgen håber sku ik hun skal gennem operationen igen hvis der er noget betændelse der inde ??

  • #12   6. dec 2018 min snaske også fra såret og var mega hævet og snasken startede igen da han afviste indertrådene så de kom ud. men jeg kunne altid ringe og snakke med dem

  • #13   7. dec 2018 Chili blev opereret om i går så håber alt går sindet skal nu ?? hun hR dog ikke skidt siden i går og har både fået aftensmad og morgenmad i går vvordan var det for jer med jereshunde ? Første gang chili blev opereret sked hun om aftenen men har ikke set skyggen af afføring endnu .....

  • #14   7. dec 2018 Jeg går ud fra, at hun er på smertestillende?

    Min Hannibal sked først halvandet døgn efter, selvom han spiste. Smertestillende kan godt have en stoppende effekt på afføringen, og der skal lige gang i systemet igen, så endnu ville jeg ikke være bekymret.

    Men ellers så ring da til den dyrlæge, der har foretaget indgrebet og spørg. smiley

    Men sikke da en omgang, det er synd, at hun skulle igennem endnu en operation, øv. Men godt, at du reagerede på det! smiley

    Rigtig god bedring med hende. smiley


Kommentér på:
Inkontinens efter operation af anal kirtler

Annonce