Potens-forlænger? godt spørgsmål.. Potens-forlænger? godt spørgsmål..
som der blev skrevet i tidliger tråd..
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=91070
så, så jeg et rigtig godt bud på en fyr der brugte sin hund som potens-forlænger idag..
var lige et smut ude forbi amager, hvor jeg rigtig er fra.
da vi sidder inde på mac D, ser vi en stor fyr komme gående på den anden side af gaden, med sin hund (uden snor) han tager så sin hund med ind i streetshoppen som ligger lige overfor. ca 10 min efter gider hunden ikk stå der inde og er på vej ud på gaden, fyren kommer løbene efter hunden og når den lige uden for døren, da hanflår den ind og hen af gulvet og ligesom han skal til at slippe dem sparker han til den..
så ja der er folk der ikk burde have hund.
hilsen louise..
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 196 Svar: 431
jeg har også set en gå tur, med en sort labbe tror jeg det var, og så en amstaff hvalp...
hvalpen legede med den sorte og hoppede op og ned... og så hev ejeren pludselig mega hårdt i snoren, så hvalpen røg op i luften, og landede på siden på fortovet..
jeg var LIGE ved at dytte for hårdt at den ko.. det kan man bare ikke tillade sig
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.101
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
Ved siden af od står en stor fyr med tatoveringer, han tar en pose og vi tænker "han ejer sikkert også en form for muskelhund"
Og spørger så hvilken hund han har.
Og svaret er chihuahua, så ingen hjælp til os med valg af foder...
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 57 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.366
Og den anden hund han har - jah, det er en chiahuahua.
så det er bare det med modehunden igen. En af hver - så er man rigtig sej, ( NOT ).
Potens-forlænger? godt spørgsmål..