536 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
11. nov 2005 Følger: 60 Følgere: 57 Hunde: 5 Emner: 240 Svar: 1.158
medlem af dkk {{forumTopicSubject}}
hejsa...
jeg har betalt til dkk for at være medlem - det snart et godt stykke tid siden...
for man noget papir på at man er medlem eller ?
Helle
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.181
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.181
sep 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 5 Emner: 14 Svar: 636
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 216
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 57 Hunde: 5 Emner: 240 Svar: 1.158
underligt. går ud fra man skal bruge noget dokumentation når man skal til ringtræning
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 31 Svar: 773
-men til genglæd har jeg for et par måneder siden meldt mig ind i dansk terrier klub, og har endnu intet hørt fra dem.
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.160
jun 2005
Følger: 83 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.014
Jeg fik et par blade, et velkomstbrev og klubbens regelsæt.
Synes du skal prøve at ringe til dem
nov 2005
Følger: 60 Følgere: 57 Hunde: 5 Emner: 240 Svar: 1.158
Man skal være medlem af DKK og hunden skal være over 3. måneder. Endvidere skal hunden være forsikret og vaccineret efter gældende regler.
Husk hver gang at medbringe udstillingsline, samt vand og skål til hunden. nde :
men jeg kan jo intet bevise. har mailet dem men ingen svar fået....
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.181
jan 2005
Følger: 83 Følgere: 83 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 628
okt 2006
Følger: 66 Følgere: 65 Hunde: 4 Emner: 105 Svar: 946
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.749
jun 2005
Følger: 83 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.014
Træningstilbud, kurser, rabat på forsikringer er bare nogleaf dem ;o)
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.749
Og ved forsikring, tja, det kan jeg godt leve med det
medlem af dkk