738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bufas er blevet voksen aaaarggghh Bufas er blevet voksen aaaarggghh

vupti fra den ene dag til den anden er Bufas blevet voksen, alt skal pinkes, og han er ikke dominerende men stangliderlig, og det hele går på ham, han hopper og hyler når han ser andre hunde, og til træning var han helt elektrisk, til indkald var han 1 cm fra mig da han drønede omkring og ville ned og mule en anden hund på holdet, fløjten er fremme på ham hele tiden, han går rundt om natten og har svært ved at finde hvile, vækker os præcis kl 7 hver dag med brummen og piven, han har ellers været et pragteksemplar, men drengen bliver snart 1 år, så han lømler sig igennem dagen. han er blevet en MEGA kælerøv, og sætter sig konstant foran mig og giver pote, han har super meget energi og blæser rundt med Groggy hele tiden. Puha der er vist noget i luften... he he

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bufas er blevet voksen aaaarggghh
  • #1   9. apr 2007 stik han en bamse ;O)

• #2   9. apr 2007 Kan det være forår ?? *GG*
    Aiiij det må da være anstrengende i længden *S*
    Men kan da godt lige forestille mig ham for mig *S*

• #3   9. apr 2007 Han har kæmpe bamser i haven, MEN han får altså ikke lov at "ordne dem" (han har prøvet)

• #4   9. apr 2007 Louis: du hemmer ham da i hans udvilking ;O)

• #5   9. apr 2007 Det er værre når han lige skal vise Groggy hvem der er herre i huset, den stakkel han bliver nærmest mast ind til de ædlere dele...

• #6   9. apr 2007 føler med i dig....og nikker genkendende....Har 2 stk i den alder....Spændende om vi lige pludselig får hvalpe LOL...

• #7   9. apr 2007 Altså Louise, jeg synes altså ikke det var så slemt til træning i lørdags - han er da bare ved at blive voksen og er samtidig kommet i forårshumør - LOL.

Det er nok hvad man kan forvente, og det er da helt normalt at man synes det kan være lidt træls. Men når de så står der med deres hundeøjne, så er det altså svært ikke at få et smil på læben - dejlige er de jo.

Håber Groggy vil begynde at "sige fra" - det kan godt være han er for lille til det endnu. Kan lige forestille mig den sølle "mand" stå der og blive mast i plukfisk af sin storebror.

Springer i øvrigt over på søndag - der er udstilling på Fyn - øv.

• #8   9. apr 2007 JO han var slem i lørdags he he, men nu er det jo også Lasse der træner ham normalt, men et skarn det var han!!!, Groggy siger fra TRO MIG! ham er der ingen der skal lave numre med, han lyder som om han vil dræbe, ja tro det eller ej, han er jo nærmest usynlig til træning he he.

• #9   9. apr 2007 Nåh, en ulv i fåreklæder er lille Groggy - han er altså en bedårende engel til træning - men han er måske nødt til at skrue bissen på over for Bufas, for overhovedet at kunne være i "stue med ham".

Du skal være glad for der er aldersforskel. Jeg har lige oprettet en tråd, der handler om mine 2 hanhunde og hvordan jeg kæmper for at få Baloo til at accepetere at jeg også må tale med Belvedere - det er en kamp.

• #10   9. apr 2007 Ja, men de skal nok få deres kampe, det er jeg ganske vist på, med Groggys stædighed og temperament, Bufas er på ingen måde ondsindet overfor Groggy, de leger meget sammen og er utrolig glade for hinanden, Bufas kaster sig ned på ryggen og så kan Groggy ellers bare gå i krig med mulekød, deller og andet godt at bide i he he, MEN han er mad og legetøjsvogter og der må Bufas altså mande sig lidt op, for han tør ikke at tage det fra Groggy, vi kan sagtens ingen problemer, men synes det er mærkværdigt at Groggy "bestemmer", så jeg håber sådan set at han får en røvfuld en dag.

Kommentér på:
Bufas er blevet voksen aaaarggghh

Annonce