965 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Dagens dårlige nyhed... Dagens dårlige nyhed...

Hej alle

Jeg er netop lige kommet hjem fra dyrlægen med balu, da jeg her d. 23 opdagede en knude lige over hans hale...

Dyrlægen fik taget en prøve af knuden, og det viser sig at hun er overbevist om at knuden er ondartet...

Vi skal på fredag til dyrlægen med balu igen, hvor knuden skal fjernes. Dyrlægen virkede dog positiv omkring det, da vi opdagede det forholdsvis hurtigt. Men tanken om at miste balu til kræften gør ondt...

Mistede for 5 år siden min gamle hund til lungekræft, så tanken om at skulle igennem det igen er forfærdelig...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens dårlige nyhed...
  • #1   27. dec 2018 Har de undersøgt knuden, eller mistænker de bare?
    Det er ret normalt med knuder lige præcis ved haleroden, idet der sidder nogle kirtler der. Tori har én, og har haft den længe. Dyrlægen var ikke bekymret.

• #2   27. dec 2018 Der er blevet taget en celleprøve fra knuden, og derfor mener hun at det er kræft... Men det endelige svar kommer først når knuden er blevet fjernet, og sendt ind til undersøgelse..

Har faktisk aldrig hørt om at hunde kan få knuder der... Synes det er et mærkeligt sted den sidder

• #3   27. dec 2018 Heldigvis er der mange knuder, der kan fjernes fuldstændig. Jeg ved godt, man altid frygter det værste med knuder, der muligvis er ondartede, men Celtia fik fjernet en knude, der viste sig at være ondartet, og vi mærkede aldrig mere til det. Så held og lykke med operationen, jeg håber, de får det hele væk, hvad enten den er ondartet eller ej.

• #4   27. dec 2018 Lene N

Det gør mig kun glad at høre historier som den smiley

Tror også bare jeg er hurtig til at male fanden på væggen, nu hvor jeg har prøvet det med en tidligere hund som desværre ikke klarede det...

Men ja, du har ret. Der er selvfølgelig chance for at de får fjernet det hele og at han aldrig mærker noget til det igen smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.725
    #5   27. dec 2018 Jeg fik fjernet en knude en kats pote. han lever i bedste velgående og jeg ønsker dig det samme gode resultat med din dejlige hund . god bedring

• #6   27. dec 2018 Aslan & Lens

Dejligt at høre at han lever i bedste velgående!

Krydse fingre for at min hund kommer godt igennem det her

• #7   27. dec 2018 Mine svigerforældres gamle lab har haft knude på str med halv tennisbold på skulderen, i mange år, hun er den gladeste og livligste hund, men den ser vild nok ud. Pøj pøj!

• #8   28. dec 2018 Er blevet fortalt, at når knuderne sidder udvendig, så er der større sandsynlighed for helbredelse end indvortes. God bedring smiley

• #9   30. dec 2018 Zivas bror har også fået fjernet en og du kan fornemme på pelsen at der er et ar men ingen gener i dag. det behøver ikke være skidt smiley

• #10   2. jan 2019 Tak for alle beskederne. Hvor er det dejligt at høre at bare fordi det er en kræftknude, så behøver det ikke have indflydelse på resten af hans liv. smiley

Jeg kom lige til at mærke på knuden her for lidt tid siden, og knuden er blev ca halv så stor som hvad den var i sidste uge... Er der nogen som har hørt om at kræftknuder kan blive mindre??

• #11   2. jan 2019 ikke så hurtigt - lyder usandsynligt. men den bliver mindre fordi væsken trækkes væk men jeg tænker ikke kræft når den skifter størrelse så hurtigt men har ingen relevant erfaring

• #12   2. jan 2019 Jeg har nemlig heller ikke erfaring med at en knude skifter størrelse så hurtigt...
    Synes det virker meget underligt at en kræftknude bliver mindre, burde den ikke kun kunne blive større?

• #13   2. jan 2019 den kan helt sikkert godt blive mindre men ikke med den hastighed

Kommentér på:
Dagens dårlige nyhed...

Annonce