{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Han bider.... {{forumTopicSubject}}

Jeg håber der er nogen der muligvis kan hjælpe/vejlede mig.

Jeg har en veninde der har overtaget en handhund (cocker) på 8 mdr. Hun har haft ham i tre uger nu.

Han har boet hos et par der ikke har behandlet ham ordentligt, de har været meget hårde verbale og hånden har vist også siddet løst.

Han er en sød og dejlig hund. Er super til at være alene hjemme og tygger ikke noget i stykker.

1. Hvis han ikke fået hans vilje f.eks. når man henter ham når han er stukket af så bider/markerer han i hånden eller armen.

2. Hvis hun sidder i sofaen og spiser "gode sager" kan han finde på at knurre hvis han ikke også må smage.

3. og han er meget besidderisk når han ligger med ben eller legesager.

Har i nogle gode forslag til hvad man skal gøre ved det?
Hun er virkelig ked af det og føler det som en falliterklæring.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han bider....
Kommentér på:
Han bider....

Annonce