{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Cushing {{forumTopicSubject}}

Min lille vovse Frida på 7 år fik i marts 2018 diagnosen Cushing. Hun er en lille dejlig sag på 4,5 kg. Hun er nu i behandling på Vetoryl. Hun startet op på 10 mg, men er nu efter 10 måneder oppe på 80 mg. Hun får 60 mg morgen og 20 mg aften. Det er en meget høj dosis. Man tænker nu om hun kan fejle andet, så på tirsdag skal hun tørste i 12 timer og jeg skal derefter opsamle hendes urin og der skal laves en Tørstetest. Jeg har det så forfærdeligt ved at tørste hende, men man er nødt til det for som sagt at se om der skulle være andet, man tænker diabetes. Frida har de seneste måneder været til dyrlæge hver 6 uge ca. hvor der er blevet taget blodprøver. Hun har inden for de seneste 8 uger haft 2 gange blærebetændelse, så man må sige at hun er hårdt ramt. Hendes bug er stor i forhold til hendes størrelse og hendes pels er på siderne blevet lidt tyndere. Hun spiser alt hvad spises kan og drikker stadig meget. Inden man fandt diagnosen på hende drak hun meget mere end nu, så medicinen hjælper.
Kan du herinde fortælle mig hvordan din hund har det med Cushing og måske nogle råd?
Venlig hilsen en bekymret ejer til Frida Jeanette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cushing
  • #1   27. jan 2019 vi har en på 13 med cushing....han for ikek medicin da vi har vurderes sammen med dyrlægen at bivirkningerne på medicinen er for stor i forhold til hvor slemt det er endnu....da vi fik dianogsen var jeg rigtigt ked af det og var sikker på at det bare var noget rigtigt lort...dog talte dyrlægen mig rart hurtigt ned med, at nu måtte jeg altså stoppe (ja min dyrlæge er rart kontant)
    jeg brugte lang tid på at undersøge hvad jeg kunne gøre og fandt keto diæten, han fik i forvejen BARF så den var rart let at ændre så den passede ind i Keto. vi har kendt til hans dianogse i tre år nu og dyrlægen sir stadig at medicin ikke er valget for ham endnu.
    se evt denne gruppe på facebook https://www.facebook.com/dogcancerseries/

    jeg sir ikke er en kur, men jeg er personligt overbevist om at det har hjulpet min hund.


Kommentér på:
Cushing

Annonce