508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ihh.. Snorken! Ihh.. Snorken!

Godaften HG.

Kender I det, man sidder om aftenen, og prøver at slappe af foran fjernsynet til en god film, men man kan simpelthen intet høre. - Pga. en snorkende hund!?
Jeg kan undrer mig over, at hund som min Sille, kan snorke MEGET højere end en voksen mand.
Synes det lyder rigtig hyggeligt, og kan da ikke lade være med at trække på smilebåndet.

Samtidig kom jeg også i tanke om, at jeg engang læste en tråd ang. EB, og der blev der nævnt noget med, at en hund var ikke "rask", hvis den snorkede når den ikke sov. (Det var noget ang. EB næse)
Sille snorker da også når hun ligger og slapper fuldstændigt af, eller ligger lidt forkert.

Er der ikke andre der har hunde som snorker selvom de ikke sover?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ihh.. Snorken!
  • #1   15. apr 2007 Næææ, Oskar snorker yderst sjældent - dejligt! Har kun hørt ham snorke 1-2 gange..

• #2   15. apr 2007 Arg, endelig noget respons! Hader simpelthen når man ingen respons får. :o)

Men Sille snorker simpelthen forfærdelig højt, kunne du forestille dig det? smiley

Men forresten, så er det nok ikke sikkert alligevel, at vi kommer i morgen og/ellers tirsdag, da den store bil er i Kolding hele ugen.

Tager ned til Bonnie i morgen, og ser om de har et bur til vores lille Corolla, som Sille også kan være i. Tror det ikke.

• #3   15. apr 2007 Jo, min "mindstemus" Cherie kan snorke selvom hun er vågen.

• #4   15. apr 2007 Man vænner sig til det smiley Caiser snorker også afsindigt meget - men hører det ikke mere.

Men stor kilde til morskab hvis jeg har ham med ud til andre folk, og han så ligger og snorker. De glor ret meget smiley Havde en norsk veninde overnattende som var heeelt vild med Cais, så vild at han skulle sove hos hende. Fint nok. Der gik læææænge før hun sov fordi han snorkede smiley

• #5   15. apr 2007 hehe Tabu snorker osse værre end en fuldvoksen mand

som Rilou siger, man vænner sig til det, jeg hører det aldrig mere, og alligevel kan jeg ikke sove hvis ikke han snorker *G*

• #6   15. apr 2007 Jamen, jeg synes da også det lyder enormt hyggeligt. Men jeg kan simpelthen undrer mig over, at hun snorker så højt.
    Men nu har jeg ingen problemer med at sove for hendes snorken, hun har nemlig sin helt egen seng på sit eget værelse/kontor (forkælede hund). Men må da nok indrømme, at jeg tit sover derinde, for det er lidt hyggeligt, hun kan jo ikke ligge tæt nok op af en, og så vil hun gerne ligge under dynen også. :oD

• #8   15. apr 2007 Her er det ikke hunden,som snorker...Næhh kun manden.

Kommentér på:
Ihh.. Snorken!

Annonce