{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

så er vi på den igen..øv {{forumTopicSubject}}

Så er vi på den igen! God aften danmark sender et udpluk hvor nogen mener( og andre mener ikke) at vi skal forbyde muskelhunde!

er træt af den debat!

Jeg er ikke ejer af en muskelhund, men jeg er træt af der skal generaliseres og man skal sættes i bås pga. den race hund man nu engang har..

Jeg ejer en blanding, i nogens øjne er jeg ikke en ordentlig hundeejer, da en blanding ikke er en rigtig hund, kun "rene" hunde med papire er rigtige hunde! Det er også en lille hund jeg har, ergo er jeg en kopi af Paris Hilton og jeg bærer rundt på min hud som var en accesories...

Mange mener at de som ejer en "muskelhund" eller bare stor hund er som hende DKK damen sagde i tv :Svage
andre forbinder disse hunde med farlige mennesker..

men sådan er det jo ikke, min hund har 4 ben til at gå på, jeg ville gerne have lille hund før Paris kom frem med hendes acceries, min hund er min øjesten og ikke et plysdyr..

muskelhunde,kamphunde, whatever.. ejes af såvel børnefamilier, som singler..

det jeg prøver at sige er: Gudskelov er der flere forskellige racer hunde og ja måske vælger vi hund efter vores personlighed, men det beviser da også bare at vi ikke alle er ens, er det ikke kun godt?

det er sku da ikke skide fedt hvis vi alle havde de samme meninger og de samme hunde, hvordan ville verden så ikke se ud idag? En mark med kloner?

Jeg tror da også på at mange køber "muskelhund" som et image, men som nok opdager det er en større mundfuld end man havde regnet med.. nogen køber dem måske endda til kamp (hvad ved jeg, nu ved jeg ikke lige hvor meget hunde kamp her er i DK)

Men jeg tror da også at der er mange poptøser der køber lille chi, fordi det har Paris Hilton, Spears osv.

I sidste ende er der to grupper, det er dem så har hund, for at have hund, men som ikke gider den en skid.

og så er der dem, som jeg mener vi er flest af, ihvertfald herinde, dem som elsker deres hun som et familiemedlem!

Kan vi ikke blive enige om det er godt vi ikke alle er ens?

Gik forbi en schæfer igår, men jeg holdt stift øje med den, jeg har ikke brudt mig om schæfere siden den dag jeg blev overfaldet, men det kunne den jo ikke vide, det var jo ikke den der overfaldt mig. Jeg skammer mig og har sagt til mig selv at næste gang vil jeg overvinde frygten og snakke med schæferen og lade min hund snakke med den..

Jeg ved ikke hvad der er jeg prøver at sige.. skulle bare af med det.. Hvis jeg har trådt nogen over tæerne var det ikke sådan ment..

Giv en krammer til hunden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er vi på den igen..øv
Kommentér på:
så er vi på den igen..øv

Annonce