{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støt anima....
  • #1   16. apr 2007 (link fjernet)

• #2   16. apr 2007 ja ok det kan jeg godt se, dem vil jeg ikke støtte hvem er det der ellers er...

• #3   16. apr 2007 Jeg støtter Anima, og har været med dem på Roskilde festival for at hjælpe til der...

Hvor har i de oplysninger fra ??
    Altså at de skulle støtte terror organisationer...

• #4   16. apr 2007 Ok, men hvis nogen har et link til en side hvor det står på skrift, ville det da være rart c",)

• #5   16. apr 2007 Mette !

Det står i deres årsopgørelse fra 200x, offentlig tilgængelige skattepapirer (fordi det er velgørenhedsorganisation)

(link fjernet)
    (link fjernet)
    http://www.cnn.com/2005/US/05/19/domestic.terrorism/

Denne her er rigtig god:
    http://www.consumerfreedom.com/news_detail.cfm/headline/2339

• #6   16. apr 2007 den sidste indeholder kilder til pengegaver osv

• #7   16. apr 2007 Har lige fået brev fra forsøgsdyrenes værn. Ang. rodeo i parken. og grimme billeder. Og ent kort man kan skrive under, og sende til Lene Espersen.
    Er med der.

• #8   16. apr 2007 Søster : Tak, det vil jeg lige kigge nærmere på...

• #10   16. apr 2007 Christina :

Man kan altså godt leve uden kød - Gg
    Men vil give dig ret i at det er op til en selv om man har lyst til det, det er jo også kun en opfordring... Ss

• #11   16. apr 2007 Cecilie

FBI's terrorafdeling holder øje m ELF og ALF , og da PETA (og derved Anima) er velgørenhedsorg er deres skatteoplysninger offentlige. Der kan man lure at de har givet penge til begge organisationer, samt *lånt* en stor sum til en kendt brandstifter under den ene (kan ikke huske hvilken)

Men hop på google, og du skal finde. smiley

• #12   16. apr 2007 De er også imod hold af husdyr og brug af førerhunde...

• #13   16. apr 2007 Christina :

Det ved jeg godt, er selv vegetar - Ss

• #14   16. apr 2007 Når de nu er imod hold af husdyr kan det da godt undre at de overhovedet vil reklamere herinde...

Her finder de da næppe mange, der er af samme mening?

• #15   16. apr 2007 Førerplanter *LoooooooooooooL*

Og serviceplanter.. Der kan hjælpe med at give en sokker på og hente sodavand i køleskabet *gg*

• #16   16. apr 2007 Av for den da :oS

;o)

• #17   16. maj 2007 Jeg støtter WSPA - og BOS - den sidste arbejder for at hjælpe Orangutang's da disse er ved at være uddøde...

• #18   16. maj 2007 Med hensyn til veganere læste jeg på TV2 nyhederne for kort tid siden om et forældre par i USA, der står tiltalt for børnemishandling, efter at deres spædbarn døde af sult, fordi de ikke troede på modermælk...

Og med hensyn til hvem jeg støtter, så giver jeg omkring 200 kr om året til dansk røde kors og ca 100 kr til WSPA. Jeg prøver at holde mig til de kendte støtteorganisationer i et lille forsøg på at undgå de ureelle elementer i hjælpeorganisationerne...

• #19   17. maj 2007 Sikke nogle skrækhistorier om Anima.
    For lige at opsummere; Anima skulle støtte terror, brandstiftere, være imod at folk holder kæledyr, og accepterer kun veganere.

Jeg støtter selv Anima og kan med sikkerhed sige, at ovenstående er decideret usandt.

Jeg vil opfordre alle som holder af dyr og som afskyr dyremishandling til at støtte Anima.
    Anima har bl.a. formået at få rigtig mange butikker til at stoppe med at forhandle pels.
    Anima er en fuldstændig fredelig forening, ingen terror, ulovligheder eller andet hokus pokus, man kan med rigtig god samvittighed støtte Anima.

• #20   18. maj 2007 Kære Frk. Lautrup!
    Jo tak jeg hører fint efter, og jeg ved godt hvad jeg taler om.
    Selvfølgelig er jeg sikker i min sag, når jeg skriver som jeg gør.

Anima er ikke en del af Peta - og jeg har tjekket mine facts.
    Der er da i øvrigt ingen grund til at lægge hverken Anima eller Peta for had. Peta vil i øvrigt ikke forbyde kæledyr, det har du misforstået.
    Der er ingen grund til at være så hadsk. Tænk på at der er tusinder og atter tusinder af mennesker som arbejder frivilligt i disse foreninger for at hjælpe med til stoppe den grusomme dyremishandling som desværre er en realitet i denne verden hver eneste dag.
    Hvis du holder af dyr, og er imod dyremishandling, så er det ikke hensynsfuldt at råde folk til ikke at støtte til foreninger som arbejder for at stoppe dyremishandling.

• #21   18. maj 2007 Anima er ikke en del af Peta, jeg ved ikke hvor du har fået det fra.

Og der har ingen officielle udtalelser været fra Peta selv om at de vil forbyde alle kæledyr, kun visse grupper af kæledyr som lænkehunde, og andre dyr der ikke kan få deres naturlige behov opfyldt i fangenskab. Hvis du har et link til en officiel udtalelse fra Peta hvor der står at de vil forbyde alle kæledyr, vil jeg meget gerne se den.

• #22   21. maj 2007 Har kigget på søster særlings links.
    Ingen af de links beviser noget som helst af det du siger.
    Jeg gentager gerne; Anima er ikke en del af Peta.
    I øvrigt har jeg ikke noget imod Peta, de arbejder ligesom Anima og mange andre foreninger på at forbedre dyrs vilkår.

• stine l
    stine l Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #23   21. maj 2007 Ved ikke hvor i har fået den ide at anima ikke støtter hold af dyr.. Kender personligt flere af dem der har startet anima, og formanden har selv 2 hunde, så det er helt hen i vejret... Anima har flere mærkesager, veganisme er bare en lille del, en stor del af arbejdet går med at få forbudt pels (bla fra hunde).. Støtter selv anima så i må endelig spørge hvis der er nogen der er i tvivl om noget ang foreningen

• #24   23. maj 2007 I henhold til søster særlings links vil jeg tilføje, at
    f.eks. er Consumer Freedom (som er bagmændene bag én af artiklerne og også ejer petakillsanimals.com) finansieret af tobaks, alkohol og kødindustrien med det ene formål at kæmpe mod interessegrupper som PETA.

(link fjernet) … 00625.html

Du kan læse mere om 'Consumer Freedom', 'Defence of free enterprise' m.fl. på
    (link fjernet) … interests/
    og consumerdeception.com

Kommentér på:
støt anima....

Annonce