542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Tyggerødder Tyggerødder

Nogen der kender dem her? Er de gode, er det noget fis, eller noget helt tredje? Jeg tænker nemlig at, ud fra beskrivelsen kunne de godt være noget for mine hunde.

https://www.dinhundeservice.dk/hundelegetoej-5/tyggelegetoej-til-hunde-132/tyggeben-af-traerod-2479.html

Jeg kender ikke til hjemmesiden, det var bare den der dukkede frem da jeg kiggede på noget andet, går ud fra de kan fås = købes andre steder..

En bizar politihændelse i Lubbock, Texas: To mænd blev standset af ridende betjente, da en af betjentene formentlig for sjov bemærkede, at hans hest kunne lugte narkotika. Øjeblikkeligt satte den ene mistænkte i løb.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 450 kr.
  • Utæt afløb ved køkkenvask 1.000 kr.
  • Opsætning af håndvask på badeværelse 2.000 kr.
  • Vinduespolering for 6 vinduer 600 kr.
  • Ikea skab 680 kr.
  • Tørretumbleren tørre ikke tøjet optimalt. 560 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyggerødder
  • #1   22. feb 2019 Jeg må sige jeg synes det er nogen dyre nogen du har fundet der....

Mine hunde er ret vilde med deres ChewRoots og bruger en del tid på dem.
    Jeg kender dog mange hvis hunde er fuldstændig uinteresseret i dem - der er stor, stor forskel om de gider dem

• #2   22. feb 2019 Lise jeg har ikke undersøgt mere, bare lige faldet over dem her, og synes egentlig det lød interessant. Men jeg aner intet om dem.
    Mine hunde nogen mere end andre er glade for at tygge i pinde, og grave efter små rødder i græsset.. Den ene er glad for at tygge i alt muligt, sofa, bil, legetøj så måske sådan en også er noget.. ?? Jeg kigger lige på det du nævner.. smiley

• #3   22. feb 2019 Jeg tænker det må prøves?? de bruger indimellem også deres gevir..

• #4   22. feb 2019 "Roden er ideel til tandpleje. Den medfører at tartar opløses naturligt, når hunden nibbler og tygger på den."
    smiley

• #5   22. feb 2019 Fandt det her..

Plaque contains bacteria that cause cavities and gum disease. As plaque forms and is not removed by proper brushing and flossing, it can harden into tartar — sometimes called calculus — which is calcified (or hardened) plaque that attaches to the enamel on your teeth, as well as below the gum line.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #6   22. feb 2019 Det er da også svært at skrive en hel annonce på dansk... lidt dumt når vi nu har et ord i sproget der betyder noget helt andet. smiley

• #7   22. feb 2019 Ja meget:/??

Kommentér på:
Tyggerødder

Annonce