{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lænkehunden Max har fået det gode liv
  • #2   11. mar 2019 smiley

  • #3   12. mar 2019 Åh, hvor ville jeg ønske, at der var flere internater som Fyns. Har kæmpe kæmpe respekt for det sted!!! smiley

  • #7   12. mar 2019 Så tag krænkelseshatten af og læg den langt, langt væk. Det er ikke journalistens ord, det er hundeejeren ord. Så kom over det, og glæd dig over resten smiley

  • #8   12. mar 2019 Dejligt at han har fået et godt liv smiley

  • #9   12. mar 2019 Det er en skøn historie - altså bortset fra at der stadig er mennesker i et civiliseret land som vores der udsætter deres dyr for den slags smiley

    Min egen skønne hanhund har jeg adopteret fra Italien (jeg tog to med det samme fordi hanhunden havde svært ved at undvære tæven - men hun var en ældre dame på 10 og da hun var 12 måtte jeg deværre få hende aflivet på grund af gigt - men det er jo en fin alder for en schæfer) og jeg har gjort meget lignende erfaringer med ham - det er definitivt heller ikke min sidste hund med udfordringer! Det er en fantastisk oplevelse at se en hund åbne sig og blomstre smiley og jeg har lært fantastisk meget af processen. At der så er ting der tager lidt længere tid, eller man måske selv skal bringe nogle ofre, det vil ikke afholde mig fra nye 'redningsaktioner' i fremtiden.

    Jeg var engang typen der mente at hvis man ville have en god hund skulle man helt sikkert købe en hvalp hos en anerkendt avler og helst en dyr hund! Men jeg har set lyset smiley Det er noget værre sludder og min egen lille lommestatistik viser at der hverken er flere eller færre problemer med internatshunde fremfor avlerhunde. Så nu er jeg varm fortaler for adoption! Faktisk har jeg oplevet mange som har været enormt glade for den støtte de har fået fra internatet og at der var så stort fokus på at hund og menneske passer sammen.

    Dejligt at Max fik så gode mennesker med hjertet på rette sted! smiley


Kommentér på:
Lænkehunden Max har fået det gode liv

Annonce