{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundefoder til chow chow
  • #2   22. mar 2019 Det er konfrit, det vi fodre med, så det burde ikke være derfor smiley
    Har også hørt det du foder med nu, skulle være ret godt. Hvordan er deres pels? smiley


  • #4   22. mar 2019 Nu findes der jo andre årsager til tynd mave end foderet. Jeg ville da nok lige få kigget på en afføringprøve hos dyrlægen først. Ellers kan man nemt ende ud i en endeløs strøm af skift af foder.
    Og ja, som Isabelle siger så er det faktisk en del hunde der IKKE trives med kornfrit foder.


  • #5   22. mar 2019 Ja Mette det er jeg helt enig med dig i. Men jeg mistænker det er fodret pga. det startede da vi skiftede over på Arion.. smiley

  • #6   24. mar 2019 Da Ziva fik løs mave, skyldtes til at hun testede positiv med parasitten giardia. Dyrlægen kan lynhurtigt udelukke det med en afføringsprøve - det koster nærmest ingen ting at få testet.

    Foder er en jungle. Spring det billigeste fra Aldi over, men ellers brug din sunde fornuft og prøv dig frem. VI har haft kæmpe succes på Markus Muhle. Nu er det nærmest en fornøjelse at samle op smiley


  • #7   24. mar 2019 Så må jeg hellere en tur til dyrlægen og få ham tjekket smiley
    Har lige været inde at læse om fodret, og det lyder som et rigtig godt foder med mange gode ting i.
    Jeg er ikke så klog på det med proteiner, hvor meget en hvis procent er.
    Der står, at der er 25% protein i ud af en 15 kg. pose, er det meget ? smiley


  • #9   24. mar 2019 Ja det er en slags penge Isabelle smiley
    Okay, der står der kun er 25 % kød i, men har læst mig frem til at der ikke må være så mange proteiner i fodret til en chow chow. Ved ikke lige hvorfor...
    så tænker dette lave indhold af kød er fint ?


  • #10   24. mar 2019 Hmm jeg synes kun jeg gav et par hundrede for at sende testen afsted, men det er noget tid siden, og muligt jeg husker forkert. Men det var ikke en pris der gjorde ondt, ikke som fx at tage lidt små billeder på røntgen. Puuuh

  • #11   5. apr 2019 Jeg har været til dyrlægen, og måtte af med 1200 kr... Men det skyldtes ikke fodret, det vidste sige, at han har ringorm.. så godt jeg fik ham tjekket smiley

Kommentér på:
Hundefoder til chow chow

Annonce