{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Så blev jeg truet med tæsk {{forumTopicSubject}}

Meget skal man da opleve som hundeejer, men ligefrem at blive truet med at få tæsk og kaldt for luder mv, det var en ny oplevelse jeg godt kunne have undværet.

Og må nok sige, at senere på dagen, så blev jeg arrig over den opførelse. Det var dem der havde en hund løs hvor den ikke måtte være løs, det var dem der ikke havde styr på deres hund, det var dem som ikke havde travlt med at få fat på deres hund.

Og så blev jeg truet da jeg forsøgte at beskytte mine hunde, men også deres hund ved at prøve at jage den væk.

Sådan nogle idioter smiley smiley smiley smiley

Og jeg er stadig arrig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg truet med tæsk
  • #1   10. apr 2019 Ved godt hvordan du har det. Det er en megaubehagelig følelse. Har selv prøvet noget fuldstændigt tilsvarende for mange mange år siden, da jeg boede i Albertslund. Jeg gik til politiet. Det viste sig at den unge pige som jeg anmeldte var trusler om vold var en 'gammel kending'. Det var ikke første gang de havde hørt om hende. De sagde at de ville tage 'en snak' med hende. Jeg så hende aldrig mere lufte sin samojed Vestskoven.

  • #2   10. apr 2019 Prøvede det samme da jeg var ude og gå med en anden fra HG I Herlev. Det er møgubehageligt og rystede helt bagefter.

  • #3   10. apr 2019 er jeg blevet en del gange, men ryster bare på hovede efter flere overfald af fremmede hunde på mine egene tager jeg ingen chancer mere smiley

  • #4   10. apr 2019 Hvordan reagerede i da i stod i situationen?

    For jeg reagerer nok en måde som ikke er særligt hensigtmæssig, jeg går tættere på personen og puster mig op, og så svarer jeg igen. Og jeg er ellers konfliktsky smiley


  • #5   10. apr 2019 Har desværre også prøvet at blive overfuset smiley
    Ejeren af hunden blev så vred på mig ,at han endte med at spytte på min jakke smiley


  • #6   10. apr 2019 Jeg svarede igen indtil han truede med at give mig en på siden af hovedet. Så bad jeg ham om at tage sin hund og gå sin vej og vendte ryggen til ham.

  • #7   10. apr 2019 nogle folk er helt uden for rækkevidde ts. enig det er meget ubehageligt

  • #8   10. apr 2019 Mit problem er at jeg ikke er den som går min vej - åbenbart, og det selvom han stod og skreg mig i hovedet at han ville tæske mig.

  • #9   10. apr 2019 Store mennesker - små hjerner, mig - endnu mindre hjerne, det fungerede hvert fald ikke til mit bedste smiley

  • #11   10. apr 2019 Normalt reagere jeg også med at ryste på hovedet og gå min vej. Men denne her gang var det umuligt blot at gøre det. Der var en voldsomhed i de trusler jeg fik jeg aldrig har oplevet hverken før eller siden. I situationen var jeg rimeligt rolig og bad hende faktisk ret stille og roligt om at fjerne sin hund fra mine og respektere at hunde skulle være i snor i den del af skoven. Jeg sagde pænt at jeg holdt mig væk fra hundeskoven med mine fordi de 'spiste andre hunde til mellemmad' og om hun ikke kunne nøjes med at have sin hund løs i hundeskoven. Den unge pige flejnede helt skråt og råbte og skreg og slog ud efter mig. Det var alt muligt lort med at hun ikke kunne kalde sin hund til sig, at hunde skulle have lov at mødes og hun kaldte mig alt muligt grimt truede mig med at hendes kæreste ville komme og tæske mig osv osv osv osv. Hun fungerede tydeligvis ikke helt normalt.

  • #12   10. apr 2019 normalt går jeg min vej mens jeg true dem med politiet både pga løs hund og det de siger og oftes har der været vidner når det er sket. Gider på ingen måde indgå en dialog med sådan nogle mennesker.

    jeg har oftes givet dem flere advarsler omkring de skal få styr på deres hund ellers sparker jeg den.
    og har jeg en veninde eller kammi beder jeg dem gå med mine hunde og så fangere jeg deres hund for dem.

    for magter seriøst ikke flere overfald i snor....


  • #13   10. apr 2019 Jeg gik en gang med Hugo i snor da en med en husky blev sur fordi jeg sagde nej til at hilse. min hund var syg..... der vendte jeg mig og gav ham jordens største skider. råbte idiot og alt muligt.

    for pokker det føltes skønt at give igen på et fjols der kaldte mig luder fordi min hund ikke skulle hilse....

    Jeg fortryder det slet ikke.


  • #15   10. apr 2019 Det er så derfor mine hunde ikke kan med andre, fordi jeg er blæst i skallen, det har jeg fået af vide flere gange.
    Jeg ser det så noget anderledes smiley


  • #17   10. apr 2019 Det har jeg også oplevet! På en almindelig villa vej på Frederiksberg sågar. Hans unge labrador hund var løs og løb over vejen 2 gange og ignorere sin ejers kald og fulgte min hund i røven. Jeg sagde at hans hund kan blive kørt ned og at han skulle tage den i snor. Så blev han da ellers sur og truede mig med alverdens ting.

    Det er i sådanne situationer at jeg ville ønske jeg var en stor mand, og ikke en lille blondine kvinde, jeg tør vædde på at han ikke ville turde tale sådan til en på sin egen størrelse (og køn). smiley


  • #18   10. apr 2019 Det er det fede ved at være hundeejer! Man oplever bare aldrig at nogen truer en med noget som helst! smiley

    Nogen gange har i katteejere altså nogen trælse problemer! Men godt at det blev ved truslen.

    PS: Skulle du være så ekstremt uheldig at opleve en fremmed hund igen, så skrig af den så den bliver skræmt....


  • #19   11. apr 2019 jeg har lige os prøvet noget ligne. jeg var ude og går med puk. hvor efter en mand kommer hen imod mig og jeg ser ud af det blå at jeg var på rulleskøjter hans hund en kampe stor rottweiler hopper op af mig så jeg falder ned puk står og kigger på mig jeg råbt til manden at han skal fjerne sin hund fordi den var utrolig tæt på mig og jeg var bange for den skulle bide mig- manden håber af min hund puk at hund skal fjerne sin væk men jeg have snor på hende og sagde nej til manden hvorfor fanden min hund skulle flytte sin da der var hans hund uden snor. stå næste op i hovedet på mig. jeg kom så op og står manden skulle til og slå mig men puk bliver sur og viser sine tænder knurrer af ham. jeg sagde højt går væk ellers ringer jeg til politi så gik ham smiley

  • #20   11. apr 2019 Martin, så må 36 kg schæfer tælle for hund - måske fordi en schæfer faktisk er en rigtig hund, i modsætning til de der store drog smiley

    Nå, jeg oplever det heller ikke. Det er som om 36 kg sort schæfer får folk til at holde lidt igen. Jeg har en enkelt gang oplevet en der ville give mig en skideballe, fordi jeg havde råbt at han ikke skulle mishandle sin hund, og da han nærmede sig, viste schæferen ham gebisset, og han fortrak lige så stille.

    Men hvis det skete, ville jeg enten eksplodere som dig, Helle, eller melde det til politiet. Eller begge dele. Jeg er også bare ekstremt hidsig, og hvis folk overfuser mig, gakker jeg en smule ud.


  • #21   11. apr 2019 aslan har jeg aldrig oplevet det med og klogt nok heller aldrig ace.. men den sidste var sgu også så sur. Den første... ejeren er sur hahaha

  • #23   12. apr 2019 Jeg er heller aldrig blevet truet. Det må betyde at en 15kg irsk terrier også er en rigtig hund eller det faktum, at jeg altid opfører mig eksemplarisk og ikke giver grund til, at andre skulle true mig.
    Da jeg havde Chili, blev jeg råbt ad et par gange, men hun skulle bare kigge på dem for at der blev ro. Hun kunne stirre ret så intenst smiley


Kommentér på:
Så blev jeg truet med tæsk

Annonce