1.509 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Pension or not Pension or not

Står lidt i en skod situation. Vi skal hele familien i Lalandia - Rødby - i morgen søndag til onsdag, og vi har ingen pasning fundet til Sally som jeg har tillid til smiley

Jeg ser så at der er en hunde pension "tæt på" - Kransgaard hundepension. Har nogen herinde erfaring med dem? Og generelt hunde pension?
Min plan var at jeg selv ville gå turene med hende.

Alternativet er at jeg skal køre frem og tilbage hver dag. Køre til Lalandia om morgenen og tilbage, så der går max 10-11timer imellem morgentur og eftermiddags tur. Men euff, der er langt ca 1time og 15min og en del af hyggen forsvinder ligesom.

At tage hende med er ikke rigtig en mulighed, andet end at hun skal sove i bilen med mig og være i bilen i mens vi er i Lalandia. Men hun har aldrig været særlig længe i bilen alene og det er blevet ret koldt igen.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pension or not
  • #3   13. apr 2019 Vi skal være 8 voksne og 6 børn i to huse, og mine sviger forældre som betaler er jeg 99% sikker på siger nej, og/eller synes det er en rigtig dårlig idé, og den ene er lidt af en "kælling" smiley

• #4   13. apr 2019 Pension synes jeg lyder som en god løsning, hvis de da har plads (Det er jo ferietid). Men vær opmærksom på, at langt fra alle pensioner tillader at man bare kommer og går (Når du nu gerne selv vil lufte), fordi det giver for meget uro, så det ville jeg lige forhøre mig om inden i tager afsted.

• #5   13. apr 2019 Det er da alt for sent at finde plads i en god hundepension smiley de gode er for længst optaget, det er jo påske

• trine L
    trine L Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 32
    #6   13. apr 2019 Jeg har brugt kransgaard hundepension flere gange for år tilbage.. og jeg kender flere andre der også har. Det er et godt sted

• #7   13. apr 2019 først tror jeg du får mega svært ved at få hende passet i pension, også helligdage.
    plus de pension jeg kender, tillader ikke man selv kommer og lufter da det skal passe ind med hvornår de lufter, grundet stress og uro ved resten af hundene.
    det andet er at alle huse ikke må være hunde i så selv om hun skulle kun være i huset når i var der, så koster det kassen hvis det er et af de huse hvor der ikke må være hund smiley

men prøv at ringe til nogle pensioner og høre om de har plads smiley

• #9   13. apr 2019 Jeg brugte Kransgaard sidste sommer, og var meget tilfreds. Jeg havde ellers været uden pension i et par år, fordi den jeg brugte og var glad for lukkede, men jeg vil ikke have nogen betænkeligheder ved at bruge Kransgaard også fremover.

• #10   13. apr 2019 SIg du er villig til at tage alle børnene i et hus sammen med Sally... det er da et tilbud man ikke kan sige nej til som forældre...

• #11   13. apr 2019 Christina - Jeg er sikker på Sally ville elske at have rem og seler på - for at trække en slæde/vogn naturligvis smiley

Umiddelbart bliver løsningen at hun skal være hos oldeforældre. Så bliver det bare til 3 dage kun med have "ture" smiley . Hverken de eller jeg er særlig tryk ved at de skal gå med hende.

• #15   13. apr 2019 Tænker også tre dage i haven er til at overskue smiley

• #16   13. apr 2019 Hvis Sally fint kan leve med ture i haven, så ville jeg da også vælge den mulighed smiley

Her ville det ikke gå, da Ozzy er opvokset i lejlighed, og dermed ikke vil lave noget i haven, han VIL ud og gå. Mailo ville fint kunne nøjes med 3 dage med haveture smiley

• #17   13. apr 2019 Rikke - før eller siden bliver vovsen så trængende at den laver noget i haven. Reiki var ligesådan, men i sidste ende skal de jo tisse på et tidspunkt, og er der ikke adgang til andet, må det jo blive i haven.

• #18   13. apr 2019 Kransgården har et godt renommé. Vores pension er desværre lukket og vi vil prøve den nye Hundepension Passion, når vi skal have konfirmation sidst på måneden.

• #19   13. apr 2019 Michelle : Det kan godt være, men det ville ikke være fair at folk skulle passe ham, for hvis han vil ud og gå tur, så bliver han ved og ved og ved med at pive, hyle, og være pisse irriterende. Så det ville ikke være i nogens interesse, at han skulle nøjes med ture i haven.
    Med Mailo ville det være en helt anden sag, han ville fint kunne nøjes med det smiley

• #22   13. apr 2019 www.hundepension-passion.dk

• #23   13. apr 2019 Hun tager bare livet af Zenta, ellers kunne hun være her.

• #25   15. apr 2019 Euuff. Når nu man arbejder med det hver sommer, og de så lige vælter lokummet... Nåh, hvis det er det værste der sker, så får det nok smiley

profilbillede
Kommentér på:
Pension or not

Annonce