{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.587 visninger | Oprettet:

Hundebur i Peugeot 208 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogle der ved/selv har prøvet, om et Doggy 60 hundebur (se link) kan være i en Peugeot 208?

Jeg kan se at det står på AM-handles hjemmeside at det kan, men er ude efter nogle personlige erfaringer smiley

https://am-handel.dk/transportbure/518-hundebur-doggy-60-enkeltbur-bredt.html?gclid=CjwKCAjwndvlBRANEiwABrR32LX2k8DEstdc_H-pM-Q3kVLo_mMluO-S0usNYUFHVEhIVFQG-6Ee9BoCR8kQAvD_BwE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebur i Peugeot 208
  • #3   21. apr 2019 Det man kan se på hjemmesiden er uden bagklappen lukket. I min kærestes DS3 kan det også sættes ind men bagklappen kan ikke lukkes. Så det er der jeg er i tvivl om, om hjemmesiden har testet.

Størrelsen bliver ikke anderledes, da den skal erstatte en Hyundai i20 som blev total skadet. Der i kunne buret fint være og det fungerede fint.

• #4   21. apr 2019 på hjemmesiden er det uden hattehylde..

hvis din kæreste har installeret bas eller lign. så optager det noget af pladsen

• #5   21. apr 2019 Nu tænker jeg bare helt vildt langt ude tanker, men jeg TROR at de billeder, de har på hjemmesiden, er billeder af kunders biler med pågældende bur i.

Jeg mener, jeg tror ikke at AM Handel sådan har en større vognpark, hvor de sætter bure ind, bare for at tage billeder.

Så jeg tror du kan være HELT sikker på at det bur passer i de biler, der er billeder af - også en Peugeot 208 smiley

• #6   21. apr 2019 Du kan være helt sikker på, at buret kan være i bilen hvis de skriver det.
    Hvad skulle de skrive det for, hvis ikke det var rigtig ? Det ville da give firmaet dårlig omtale og et firma som evt gik konkurs.

At bagklappen står åben på billedet er da det mest naturlige. Hvis bagklappen var lukket, så kunne man jo ikke se buret.

Mon ikke du eller naboen har en tomstok, så kan du måle din bil.

Jeg er ikke så meget for AM handels bure, og synes at de er alt for dyre.
    Jeg kan bedre lide burene fra dem her og så har de en super god service.

https://www.bechtrade.dk/

• #7   21. apr 2019 Jeg kan se, at du bor i Sønderjylland.
    Hos Røde Kors Center i Haderslev har de sådan et bur til at stå som du linker til. Det koster 550 kr. Jeg hat ikke målene på det, men hvis ikke det er for langt, så kunne du jo køre forbi og prøve det, eller ringe og spørge dem om målene.

• #8   21. apr 2019 Tak for alle kommentarerne. I har nok ret smiley havde ikke lige tænkt over at det nok er kunders biler.. smiley

Jeg har allerede buret men kigger efter ny bil smiley

• #9   21. apr 2019 Ha ha, sidder og smågriner lidt.
    Andre køber først bilen og så køber de et bur der passer i bile, første gang jeg hører at nogen gør det omvendt. smiley

Når du prøvekører den nye bil, kan du jo kære forbi derhjemme og prøve at sætte buret i bilen.

Nå, men hvis nogen mangler sådan et virkelig pænt og velholdt bur, så var det i Røde Kors Center i fredags .

• #10   21. apr 2019 Buret har stået i den bil jeg havde i forvejen, men som lige er blevet totalskadet smiley der blev buret skam også købt efter bilen.. ;p

Og kunne buret ikke være i den nye bil, og den ellers var rigtig på alle andre parametre, fandt vi også en løsning på det. Det var bare dejligt at vide om jeg kunne forvente at det bur jeg allerede har kunne være i den model smiley

• #11   22. apr 2019 Jeg har en Peugeot 208 til salg. Mega lækker bil smiley

profilbillede
  • #12   22. apr 2019 Malene - Jeg har lige købt en i dag smiley

Kommentér på:
Hundebur i Peugeot 208

Annonce