Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Solcreme erfaringer
  • #1   22. apr 2019 Nej det har jeg aldrig hørt om. Bortset fra hårløse.
    Men jeg havde engang en hest der blev forbrændt på mulen. Der brugte jeg børneblokker fra Matas med faktor over 50

• #2   22. apr 2019 Ja, jeg overvejede også lidt at købe en faktor 50 til børn på apoteket. Uden alt det der i. Men flere skriver jo at det skal være til hunde, sjovt nok er det sælgerne der skriver det.

• #3   22. apr 2019 Jeg plejer at bruge en solcreme til børn til min lille blege kat, det fungerer fint. Men det kunne da være at man skulle prøve den fra kovaline.
    Prøvede engang en lavet til dyr, den var faktor 30 og virkede fint, den var bare meget dyr, så det kunne bedre betale sig at bruge til børn. Men priserne har ændret sig siden

profilbillede
  • #4   22. apr 2019 Ja, 220 for 130 gram. Det ikke så slemt. Jeg bare i tvivl om 30 er nok. Men det må måske nok komme an på en prøve.

• #5   22. apr 2019 jeg ville bruge så høj faktor som muligt, og så smører på flere gange om dagen

• #6   22. apr 2019 Ja jeg må lige ned at kigge. Man kan få en 50 også. Men den er ikke vandafvisende

• #7   22. apr 2019 Da jeg brugte den på faktor 30 smurte jeg 2 gange om dagen, den på faktor 50 smør jeg kun en gang om dagen. Men om det virkelig var nødvendigt at smøre 2 gange med den lavere faktor ved jeg egentligt ikke. Nu sover katten det meste af formiddagen så han har kun brug for det halvdelen af dagen, så det kan være der skal smøres 2 gange ligegyldigt hvad hvis det skal holde hele dagen. Men der er i hvert fald stor forskel på om der bliver smurt eller ej ligegyldigt hvilken faktor, han har ikke været solskoldet siden. Det er som om det i det hele taget gør ham lidt mere hårdfør over for solen

Og jeg smør også næsen, så prøver altid at finde så skånsom og giftfri som muligt, da han vil få slikket noget af det af

• #8   22. apr 2019 Ja bare der kommer noget på. Nogen gange kan han også finde på at slikke det af, så det skal ikke være noget farligt deri. Derfor tænkte jeg også at det nok skulle være til dyr.

• #9   22. apr 2019 min amerikaner fik sunbloker i ansigtet hvert år som var vandfast. ellers tænker jeg en faktor 50 der vandfast til børn.

• #10   22. apr 2019 Man skal altid smørre flere gange også ved mennesker smiley

• #11   22. apr 2019 Min kusine har en hårløs. Den bliver smurt med det samme som hendes børnebørn
    Mener også, at der findes vandfast til børn.

a bare der kommer noget på. Nogen gange kan han også finde på at slikke det af, så det skal ikke være noget farligt deri. Derfor tænkte jeg også at det nok skulle være til dyr.

Jeg er ret sikker på, at det til børn ikke er mere giftig end det til hunde. Der er da ingen som vil smøre deres børn ind i noget giftig stads, da børn jo også kan slikke det i sig. Hvis det er fra samme firma, ville det ikke engang undre mig, om indholdet er nøjagtig det same om det er til hund eller barn, hvor eneste forskel er en anden beholder og en højere pris hvis det er til hunden.

Du kunne jo læse på indholdet og sammenligne.

• #13   22. apr 2019 Ja det også rigtig. Tænkte måske bare der kunne være nogle stoffer som dyr ikke tåler så godt, som mennekser evt. Jeg må lige prøve at sammenligne

• #14   22. apr 2019 Der findes solcreme beregnet til hunde. Vi har fået at vide af en veterinær sygeplejerske at det ikke er godt og bruge alm solcreme til mennesker.

• #15   22. apr 2019 Min gamle kat fik bare Matas’ egen faktor 30 smurt på de høje tindinger, og det virkede glimrende. Dengang fandtes der vist ikke solcreme til dyr smiley Men det til mennesker virkede så helt fint smiley

Til de ædlere dele ville jeg nok foretrække en spray, men sådan er jeg så sippet smiley

• #20   22. apr 2019 Solar med spf 50 specielt beregnet til hunde. Jeg kunne ikke sætte link ind.
    Dyreformidlingen skriver at der er noget i menneske solcreme som hunde ikke tåler

• #21   22. apr 2019 Hundemor, ja det var nemlig den jeg havde kig på først. Tror bare jeg bestiller den. Eller måske begge to. Haha, ja jeg tænkte også selv at spray måske var at foretrække smiley

• #22   22. apr 2019 Faktor 30 er rigeligt i Danmark. Også til mennesker. Solen brænder ikke ret skarpt her, og UV indekset er ikke som sydpå. Men cremen skal selvfølgelig anvendes korrekt, det er en forudsætning for succes.

• #24   22. apr 2019 Hm de skaller også af, og har sådan små lille bitte sår, som om de er blevet stegt. De er også røde. Ikke ildrøde, og han er heller ikke interesset i dem, men jeg kan se at de er lidt medtaget. Men hellere forebygge end behandle. De står jo lige forskud når han render rundt hehe smiley
    - jeg tænkte også at det ikke kunne gå helt galt, med sådan en astma og allergi mærker en.

• #26   22. apr 2019 Ja det er sgu lidt synd for ham. I vinters der var de også medtaget, så røde de var.

• #28   22. apr 2019 Ja, vi gjorde lidt grin med at få strikket sådan en lille pose han kunne have på smiley

• #29   22. apr 2019 Det er godt nok første gang jeg hører om skoldede løg.
    Håber da ikke, at Gaddafi bliver ramt. ??

• #31   22. apr 2019 LP, klag til opdrætteren og kræv dine penge retur.
    Sådan en hønse skal da ikke være så sart.
    Hvis opdrætteren ikke betaler en erstatning, så går du videre til DKK.

Jeg ville godt se de mennesker i DKK når de får sagen ind.
    Garanteret første gang de får en klage over at køber er utilfreds med at hunden får frosne og skoldede løg. smiley smiley

• #32   22. apr 2019 Det er lige censureret lidt smiley men der kan man se de små sår der er. Det altså rigtig nok. Og måske får i lov at se dem pakket ind til vinter smiley

profilbillede
  • #33   22. apr 2019 Haha Anni !! Det kunne fandme være grineren ! Erstatnings krav på 522 kr. Forbrug på solcreme og strikkede "huer "

• #35   22. apr 2019 Haha ja enig ! Tænk hvis han avlede det videre !

Kommentér på:
Solcreme erfaringer

Annonce