968 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Maja D
Maja D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

kan den være i tasken? kan den være i tasken?

Jeg er på udkig efter en dværgpuddel og den bliver omkring de 30-35cm
jeg tager bussen af og til og hvis hunden kan være i en taske så må den gerne komme med ind... men tror i en puddel på 30-35cm kan være i en hunde taske?
den kommer til at veje 5-8 kg

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan den være i tasken?
  • #3   29. apr 2019 Jeg har en dværgpuddel som jeg tit har haft med i bussen... jeg købte et transportbur i stof til ham, som han er i når vi køre med det offentlige smiley

• #4   29. apr 2019 Jeg har en mellempuddel på 7,5 kilo. Hun kan sagtens være i en taske, når vi skal nogen steder hen smiley

• #5   29. apr 2019 Min tyske pinscher på 13-14 kg kan være i taske, hun er selvfølgelig lidt tung, men det går fint.

• #6   29. apr 2019 Jeg vil blot gentage de andre og sige at det sagtens kan lade sig gøre - men jeg ville også lige overveje, hvor let og ubesværet det skal kunne gøres, og hvor hyppigt.

Skal du fx på ugentlig basis have et tungere transportbur med i en bybus, så ville jeg nok syntes det var træls.
    Hvis "af og til" bare er en gang om måneden eller hveranden, så kunne jeg godt have en tungere hund med.
    Jeg har haft en 9 kg cavalier i stor taske med.. det var i overkanten.

Andre har det sikkert anderledes end mig, så det er bare til refleksion smiley

Kommentér på:
kan den være i tasken?

Annonce