1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

schæfer har jagtet mine heste schæfer har jagtet mine heste

ja kl godt 13 i dag bliver jeg ringet op af ham som ejer marken mine heste går på sommer græs på at en schæfer hun har jagtet og bid dem og nu er den store hest løbet ud og han kan ikke få fat på den. det er slemt nok i sig selv tror i så ikke ejeren jagter hans hund inde på marken og ødelægger ledene så hegnet nu er i stykker to steder... plus min hest er løbet mega langt væk.. Jeg var der ikke men skal ned og snakke med ham senere for helt ærlig styr dog hunden. den pony der så stod tilbage på folden er så blevet bid og fået et kæmpe sår..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  schæfer har jagtet mine heste
  • #1   26. apr 2007 Kan man ikke melde sådan noget ?
    For det havde jeg gjort. også må ejeren af hunden da stå reperationen af hegnet.

• #2   26. apr 2007 så synd for hestene og dig....
    håber du får snakket fornuft med hundeejeren og at han betaler dyrlæge regningen ...

håber du finder hesten i godbehold og at den har det bra...

• #3   26. apr 2007 En idiot til ejer - dårlig opdragelse og prægning af hunden.

Det lige til at trække os ned i skyggen igen.

Men godt at der er mange som har en seriøs indstilling til hvordan man træner og opdrager en schæferhund.

• #4   26. apr 2007 Stakkels heste :o(

Jeg mener også, at han skal betale for dyrlæge og reperation af hegnet....og så må han til at få styr på sin hund. Håber ikke der sker den store af hestene noget nu når den er løbet ud, håber i kan få den tilbage igen uden alt for meget dramatik :o(

• #6   26. apr 2007 hej synd for dine heste men der er ikke hunden det skal gå ud over det er ejeren der skal ha en på hatpulen
    og en schæfeer hører til racen hyrdehund

• #8   26. apr 2007 ikke fedt.. min schæfers beste ven er min hest

• #9   26. apr 2007 Stakkels heste og dumme mand!

Nu har jeg engang haaft min schæfer med på arbejde hver dag (arbejder med heste), og en dag begyndte den at "hyrde" heste både inde på folden og mens jeg trak med dem. Og hun kunne også godt finde på at snappe efter bagbenene på dem, hvis de ikke gik hurtig nok. Men det fik jeg sat en stopper for - det er jo ikke sikkert at alle heste bare vil "føje sig".

• #10   26. apr 2007 meld det til politiet... få dem til at undersøge sagen

• #11   27. apr 2007 Det er bare om at få ringet og meldt stoderen, med det samme.

Håber dine heste er okey, og hurtigt kommer sig over den frygtelige oplevelse.

Kommentér på:
schæfer har jagtet mine heste

Annonce