{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Bedste Hund? {{forumTopicSubject}}

Hej, Har tit gået og tænkt på hvilken type hund, der er den bedste familiehund... Har tit fået af vide at en Golden er den bedste... Det kan også være rigtig nok...
Men syntes nu også der er mange dejlige familiehunde...
bla. Berner Sennen hund.

Hvad syntes folket? Berner sennen hund, eller en Golden? smiley

Personligt, syntes jeg en Berner sennen hund, er en utrolig lækker hund. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste Hund?
  • #1   26. apr 2005 KLART LABRADOR

    Synes vi.


  • #2   26. apr 2005 nej nej nej Bull-terrier ... hehehe smiley

  • #3   26. apr 2005 baah *gg*

    dette er jo en total endeløs diskution *gg*
    herinde er der total mange forskellige hunde, og derfor også total mange forskellige meninger smiley

    alle har hver sin mening, heldig vis smiley


  • #4   26. apr 2005 Labber styrer...
    også ruhåret... hønsehund..
    dem er jeg også vilde med...
    OG bull-terrier..
    de er dejlige..


  • #5   26. apr 2005 Hej Rasmus.
    Man skal se på hvilke behov hunden skal opfylde både fysisk og psykisk dvs. om den passer til dine behov omvendt skal du jo også kunne byde den det, den har brug for... også skal hunden selvfølgelig også være ens smag, forstå mig ret
    ser man sådan på det vil man finde lige præcis den hund som er bedst egnet til at optage pladsen som familiemedlem i lige netop din familie.
    Bare min mening,,,
    Mvh. Maria


  • #6   26. apr 2005 helt ærligt Collie hvis du har set Lassie vil du give mig ret den er så sød og kan rede dens ejer den er ikke vild og så er den dejlig at age........har skrevet til dig......eller det har jeg om lidt...

  • #7   26. apr 2005 sorry skal lige svare på dit spørgsmål som familiemedlem... hmm. goldens er kendt som de mest godmodige hunde herhjemme ligger de i toppen af bidstatistikkerne men det er jo også familiehunden nr 1, omvendt i tyskland ligger bernersennen oppe i toppen over registrerede bidskader så det er sku svært at sige men igen som jeg har skrevet ovenover... ville nok hælde til golden....
    maria


  • #8   26. apr 2005 boxer klart den perfekte familiehund, står i mange bøger bla. aschehougs store hundebog smiley labber skal ha alt at vide 2 gange, bernere er store og fælder vildt når de er indenfor, golden det samme som labber (og de har bid-statistikken mod sig), hyrdehunde er nogle forvirrede stakler osv osv osv osv nææææææææ BOXER er bare bedre

  • #9   26. apr 2005 ja rotten er sku en dejlig vaffuf

  • #10   26. apr 2005 Maria tror alle de bidskader hænger sammen med, at børn ofte får lov til at være sammen med goldens og stikker derefter deres hænder ind i munden på hunden smiley
    Har fx. Aldrig hørt om en Golden der pludeselig er smuttet fra sin ejer, og lige hen i benet på en uskyldig mand...
    Det hører man jo mere ofte om kamphunde....
    Udover det så er Golden jo ikke kendt for at være en bidsk hund... Selvom de er så højt oppe på listen...
    Tror også det måske har noget at gøre med, der er så mange i Danmark der har Goldens....
    I forhold til de lidt mindre kendte racer.


  • #11   26. apr 2005 Rasmus H: Kamphunde?

  • #12   26. apr 2005 golden er da totalt agressiv en pitbull, tosa, fila dogo canario etc. er jo vand ved siden af smiley

  • #13   26. apr 2005 Søren C... Håber du laver sjov, ellers har du taget helt fejl af en golden =)

  • #14   26. apr 2005 Laila, syntes nu bare det er tit, at Goldens er meget mere imøde kommende, end hunde som fx. Amstaff'ere...

  • #15   26. apr 2005 Nu var det også bare for at tage et eksempel... Men andre kamphunde, i det hele taget...

Kommentér på:
Bedste Hund?

Annonce