{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frederikshavn?
  • #1   30. apr 2007 Den bedste dyrlæge i nærheden af frederikshavn er lendum dyrlæge!! Der er mange gode steder at lufte sin hund! Skov, strand, marker, alt efter om du har bil eller ej, og hvor i byen du skal bo:-)

• #2   30. apr 2007 Jeg har bil og jeg kan ikke lige huske hvad gaden hedder men det på den gade hvor den grimme røde murstens kirke ligger, altså den sidevej der går ind der.
    Hvis det siger dig noget.

• #3   30. apr 2007 *Hm abildgårdsvej, knudensvej, lindegårdsvej, er det der oppe omkring?? hvad er grunden til du flytter her til??:-) Hvis du ar bil er der virkelig mange gode steder, det er specielt lækkert her om sommeren, men hvor er det ikke det??:-) Syntes helt klart du skal vælge Lendum dyrlæge når du har mulighed for det! der er godt nok lidt længere til lægen så, men syntes helt klart det er det værd!!

• #4   30. apr 2007 Jeg tror nok det er abildgårdsvej. Grunden til vi flytter der op er at vi er blevet tilbudt en billig lejlighed, og det passer meget godt for kærsten begynder at arbejde i Frederikshavn fra på onsdag men jeg skal dog stadig til Aalborg hver dag men det klarer jeg nok.
    Jeg vil meget gerne kører efter en god dyrelæge, lige nu kører jeg fra Hjallerup til Aalborg når jeg skal til dyrelæge.

• #5   30. apr 2007 Okay ja så kan jeg godt se du er vandt til det!! Den ligger i lendum den her, og det heddder ulvegåden!! det er tre damer som har det!! Jeg har gode erfaringer med dem der ude, både til gnaverer, heste og hunde!! Da min gamle hund Zhang var til kiroprakter var det også den dyrlæge de ville anbefale der ude fra!! Okay, det er altid dejligt at bo billigt!! men i bor i ålborg nu så??

• #6   30. apr 2007 Lige nu bor vi i Hjallerup, så det bliver noget helt andet at skal bo i en større by det har jeg aldrig prøvet jeg er mare vantil landet, også derfor jeg ikke ved hvor jeg skal gå hen med min hund for i Hjallerup er man tæt på alt og ellers kører jeg til Aalborg. Så plejer slet ikke at komme i Fredrikshavn.
    Men jeg arbejder i Aalborg.
    Jeg tror helt sikkert at jeg vil prøve den dyrelæge du anbefaler, har været meget uheldig tidligere så havde overvejet at beholde den i Aalborg.

• #7   30. apr 2007 Okay, ja små fejl fra deres side kan blive katastrofale for oz som ejer dyrenen!! men har aldrig hørt andet end godt om dem der ude!! Okay men der er ikke noget at være bekymret for, der er masser af steder!! ti min på gå ben ca fra hvor du kommer til at bo ligger der en park, du kan gå på stranden på ca tyve min, og ti min i bil er du i skoven:-)

• #8   30. apr 2007 Okay det lyder godt.

• #9   30. apr 2007 Så må jeg jo bare ud og kigge i området.

• #10   30. apr 2007 Velkommen til Frederikshavn....dejlig by....med mange gode steder til din hund.....bor selv i Sæby, men er født og opvokset i Palmebyen he he......du kan skrive til mig, hvis du vil, så får du mit telefon nummer...Kan også hjælpe med træning hvis du har brug for det.

• #11   30. apr 2007 der er en hundeskov i elling 5 min fra frederikshavn.

• #12   30. apr 2007 Det lyder som om der er mange muligheder i og omkring Frederikshavn.

• #13   30. apr 2007 Velkommen til Frederikshavn. Det skal du glæde dig til - her er så dejligt! Tæt på vand, tæt på skov, tæt på landet osv. Vi har det hele. : ) Vi har kun erfaringer med dyrelægerne på Krogen (hedder vejen). Det vil jeg ikke rigtig anbefale.. De er nu meget flinke, men vi havde en lidt træls oplevelse da vores hund havde slugt et stk, plastikbold. - de tyede straks til operation som kostede 5500kr (jeg er studerende, dog har min kæreste arbejde). Men det trælse var at de bagefter sagde at man kunne ha givet ham en "brækpille" og se om han ku få det op selv. HM! Ydermere fik vi til nytår beroligende piller derude fra som ikke virkede det mindste. Det kan dyrelægerne nok ikke gøre så meget ved, men alt i alt en lettere træls oplevelse. Mvh Louise

• #14   30. apr 2007 Louise H.N & Jesper T.P
    Det er da godt nok trælst så vil jeg ikke vælge dem, jeg vil være helt sikker på det er en ordentlig dyrelæge vi får.

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137
    #15   30. apr 2007 Jeg kan også kun anbefale "Ulvegården".. Selvom jeg har boet i Skagen, har jeg altid brugt dem, og når jeg får hund igen, skal det også være dem.. Selvom jeg bor et stykke væk nu.
    De er meget dygtige og rimelige i priser.
    Da min gamle gravhund blev dårlig pga. alder og skulle aflives akut, ringede jeg midt om natten. Hunden døde i bilen på vej derned, lige da bilen kørte ind på parkeringspladsen.
    De var så søde og forstående, og selvom de kom derop kl tre en hverdag, skulle jeg ikke give noget som helst. I stedet brugte de lang tid på at snakke med mig og se på hunden for at finde ud af, hvad der havde været galt..
    Da samme hund fik problemer med diskusprolaps, var de dygtige til at undersøge og komme med gode råd..
    De sætter ikke straks den dyreste behandling igang - men den bedste...
    Da min kat skulle steriliseres, hentede og bragte de den uden betaling, så de er villige til at gøre noget for kunderne. Dejligt med dyrlæger, som vil gøre en indsats for dyrene..

• Mila_ H
    Mila_ H Tilmeldt:
    sep 2006

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 137
    #16   30. apr 2007 Har været i parktik hos dyrlægerne i "Krogen".. Og jeg tror heler ikke, at de er kede af store og dyre undersøgelser.
    Håber ikke at man misforstår mig.. Jeg vil gerne betale for mine dyr, men kun når det er nødvendigt. Og slet ikke lade dem gennemgå noget, som kan være farligt for dem uden at overveje andre muligheder også

• #17   1. maj 2007 Hej Mila J, det lyder godt så vil jeg da prøve ulvegården, jeg har været så uheldig med et par dyrlæger før i tiden.

Kommentér på:
Frederikshavn?

Annonce