{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

"Skøn som du er" - dyrlægen.. {{forumTopicSubject}}

Til alle jer der var til "skøn som du er", så vil jeg hilse og sige at den dyrlæge åbenbart ikke har den helt store forstand på hunde og deres helbred..

Vi fik at vide at Bella havde en slem tandkødsbetændelse som hun skulle i narkose for at få ordnet og at hun også havde en del tandsten.. Og dette skulle ordnes meget snart..

Jeg ringede derfor til vores dyrlæge i dag og bestilte en tid.. Min kæreste tog afsted med Bella og der fik han blot at vide at Bella havde et lille bitte snert af en tandkødsbetændelse, som MÅSKE kunne udvikle sig.. Det var ikke noget de kunne eller ville gøre noget ved, da det var så lidt og da sandsynligheden for at det blev værre ikke er særlig stor, så længe vi blot børster hendes tænder ind imellem.. Desuden havde dyrlægen til "skøn som du er"-dagen vist mig nogle bestemte steder på Bellas tandkød (steder som så lidt røde ud og lign) og vores dyrlæge rystede på hovedet og fortalte at det var pigmentpletter..

Heldigvis var vores dyrlæge så sød ikke at tage penge for konsultation eller noget, da hun godt kunne se den uheldige episode fra vores side..

Så til jer andre der har fået noget lign at vide af dyrlægen på dagen, gå ikke så højt op i det.. *s*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Skøn som du er" - dyrlægen..
  • #1   1. maj 2007 Hold da op... Det var da ikke godt.. Kan lige se, hvis et pylrehoved som mig, havde være der, og fået noget at vide..


  • #2   1. maj 2007 Jeanette: Ja, det var jo også det gjorde.. Jeg var så bekymret for tanken om at Bella skulle til dyrlægen (som hun i forvejen er lidt nervøs for), skulle under narkose osv og at jeg muligvis ikke ville kunne være der samtidig..

    Når det gælder sådan noget er jeg også pylret.. Så blev lidt irriteret da jeg så fik at vide at det ikke var noget, og at dyrlægerne stort set grinede over det (altså over ham den anden dyrlæge)..


  • #3   1. maj 2007 Han prøver åbenbart at skaffe arbejde til sine kollegaer..

  • #4   1. maj 2007 Sådan noget har jeg også oplevet.. Der var en meget ung dyrlæge ud og på min hest for den havde et føl i maven, og hun sagde at alt var i orden, men det var det bare ikke, føllet lå forkert og min dejlige hoppe døde af fostervandsforgiftelse 3 timer efter føllet blev tråkket ud af en anden dyrlæge.. Føllet overlevede men hvis hun havde mærket at føllet lå forkert og havde vendt det ville jeg stadig havde haft min hest, og mit føl ville havde haft en mor.. Ved godt at det er HUNDEgalleri men det er da også om dyrlæger..

  • #5   1. maj 2007 Dina: ahhh dejligt med en "artsfælle" *SS*

  • #6   1. maj 2007 Doggymom: Ja, det skulle man da næsten tro.. *s*

    Jasmin: Åh, gud.. Sikke en uheldig oplevelse.. smiley Det er jeg virkelig ked af at høre.. Synes simpelthen det er så modbydeligt sådan noget.. Kan man ikke lægge sag mod en dyrlæge i sådan et tilfælde?

    Jeanette: Ja.. *G*


  • #7   1. maj 2007 Dina W

    Nej, det tror man ikk man kan.. Men det er bare så forferteligt at tænke på..


  • #8   1. maj 2007 Jasmin: Det er sgu noget svindleri.. smiley

  • #9   1. maj 2007 Ja, så regner man med at alt er i orden og så sker det.. Hvis hun bare havde gjort det ortligt ville det ikke havde været sket..

  • #10   1. maj 2007 Jeg synbes det var et ganske godt arrangement, men tager skam ikke noget af det han sagde alvorligt, kun da han sagde at Groggy var en meget flot hvalp he he, men han sagde jeg skulle holde øje med hans tænder fordi han var ved at skifte dem, og da jeg fortalte ham hver enkelt han havde skiftet og hvad han manglede sagde han øhhhhhhhhhhhh, han sagde også at to af neglene pegede indad, og jeg skulle passe på de ikke blev for lange, men Ggoggy fik klippet alle sine negle dagen før, og jeg sagde til ham at jeg ikke var ude på at skade min hund, da de ikke kunne klippes længere ned.

  • #11   1. maj 2007 Dina < sikke noget svineri...så i en tråd, at en anden ligeledes ku fraskrive tandsten, selvom det blev nævnt i vurderingen...ihh, jeg var da blevet tosset..ja gal faktisk..hmprf..godt du har en god dyrlæge ss

  • #12   1. maj 2007 Louise: jamen, når man får at vide at det er en dyrlæge og at han så siger sådan, så ved han jo at man ikke kan lade være med at tjekke.. Synes det er lidt ærgeligt at man har skaffet en dyrlæge som ham, som (i hvert fald for vores vedkommende) har taget det sjove ud af sådan en dag..

    Sus: Ja, kunne lige se at vi skulle have betalt kontigent, tjek mm.. Bare fordi han prøver at binde os noget på ærmet.. Synes det er temmelig ringe.. Ved selvfølgelig ikke om han bare ikke vidste bedre, eller om han havde en eller anden form for tankegang..?


  • #13   1. maj 2007 Dina ja jeg tog jo en diskution med ham på selve dagen, han startede med at spørge om jeg gav Fluffy nok mad for hun var jo alt for tynd, og da han så fik rørt ved hende måtte han jo indrømme at hun var i perfekt foderstand og da jeg s¨å sagde ja det ved jeg godt så han helt mærkelig ud og han sagde også hun havde tandsten og nej dem havde jeg fjernet dagen før og hendes klør var for lange, de var også klippet dagen før, så han turde ikke sige mere men alligevel sku det i hendes kritik... Klaphat siger jeg bare...

Kommentér på:
"Skøn som du er" - dyrlægen..

Annonce