402 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Halter Halter

Hjælp.... min hund halter. Kom hjem idag og opdagede at

hun haltede, på hendes ene forben. Kiggede

selvfælgelig efter over det hele og trykkede let hist og

pist. Hun gjorde ikke tegn på at det gjorde ondt. Jeg har

lige været ude og gå en lille tur, og nu har hun hvilet i en

times tid, men hun halter stadigvæk. Jeg synes måske

bare det er tidligt at køre til dyrlægen med hende. Vi

andre tager jo heller ikke til lægen samme dag vi får ondt

(måske nogen gange). Synes i jeg skal lade tiden gå og

se hvordan det ser så ser ud, eller ville i tage til

dyrlægen med det samme? Hun virker glad selvom hun

halter.....????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• samling af lille ikea skab. Ophænging af lille skab, gardinstang, spejl og loftslampe 1.500 kr.
  • Leak on radiator 2.500 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Hækklipning 1.400 kr.
  • Gravet forhave op og anlagt granitskærver 5.000 kr.
  • Fældning og bortkørsel af hæk/kræt 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halter
  • #1   1. maj 2007 Hold hunden i ro, og vent til i morgen. Det er ikke en skadestue ting, når ellers hunden er frisk og glad.
    Dyrlægen giver bare noget smertestillende, og vil os gøre det i morgen. Efter at have tjekket ben, pote og skulder. Self. Er jeg helt sikker på.

• #2   1. maj 2007 se hvordan hun har det morgen...

• #3   1. maj 2007 Puha godt... så er det ikke mig som er en ond moar og bliver hjemme fra dyrlægen smiley

• #4   1. maj 2007 Ville også afvente ...

• #5   1. maj 2007 Fønix begynde at halte sidste torsdag, han gik fint på det men løftede det og haltede kun lidt...

Vi trode at det måske var vokseværk...

Det var der stadig fredag og så ringede jeg til dyrelægen og hun mente at han måske havde vrædet om om onsdagen da han lagede med en anden hund, men de ville gerne se ham. For selv om vi mærkede på benet var der ikke noget.

Da vi kom til dyrelæge sagde han at han enden havde slået et flig af den ene tå eller var den bare forstuvet.

Men den var uheldigvis det første så nu har en skinne på og har haft en uge og skal have den fire uger endnu...

Vent og se til i morgen... Men vær obs, vi trode heller ikke det var noget med Fønix, men det var der og vi ved ikke hvordan det er sket...

Håber ikke det er noget slemt...

• #6   1. maj 2007 Hvis hun virker frisk og glad, så plejer det at gå over af sig selv. Min hund har også haltet engang imellem, men det er som regel hvis han har leget lidt for voldsomt eller generelt bare har været for vild smiley

Det plejer at gå over af sig selv, så du kan jo prøve at vente. Men det handler mest om, hvad du selv føler, du kender jo hunden bedst.

• #7   1. maj 2007 Fønix virkede også glad og ville gerne gå og gik også fint på det nogle gange men føstede det når han stod...

Hvis det også er der i mogen synes jeg du skal ringe og bare snakke med dyrelægen og se hvad de siger...

• #8   1. maj 2007 Vent med at køre til dyrelægen,til i morgen,men kun hvis hun bliver ved med at halte.
    Har selv haft sådan et problem med Zanga,men efter en dag,var det allerede væk.
    Det viste sig at det bare var slaget,som gjorde så han haltede.
    Men vent med at køre til dyrelægen,til i morgen.Og kør kun til dyrelægen hvis hun stadig halter selvfølgelig ;D.

• #9   2. maj 2007 Har du tjekket hunden ikke har trådt en torn op i trædepuderne ?

Har du tjekket neglene ? Hvis de flosser lidt - og hunden har slået et lille stk. af - så halter den altså også......

Se tiden an en dags tid........

Kommentér på:
Halter

Annonce