268 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Allergi-projekt Allergi-projekt

Kaoz har jo kløet sig manisk i en evighed..

Jeg har prøvet med diverse loppemidler og bade, men intet har hjulpet.. Indtil nu !!

Kaoz har været til muskelopbygning ved Fyns Hundecenter, og jeg har spurgt dem til råds om hvad pokker den hund klør sig sådan for !!
- De tjekkede så Kaoz for lopper, men Andreas (loppen) er flyttet for længst..
Hans pels er flot, og han har ikke tør hud eller eksem..

De mente så, at det både er en dårlig vane OG en allergisk reaktion af en art, så de mente jeg skulle prøve at BARFe..

Jeg fik dem overtalt til, at jeg ville skære de kiks væk med farve- og tilsætningsstoffer, og gik så i gang..

Oiii hvor der var mange kiksere han ikke måtte få.. Fik da helt dårlig samvittighed over hvad jeg har stoppet i ham *GG*

Men men men.. Det er nu omkring en måned siden jeg skilte mig af med de dåmme kiksere og nøøøøøøøøøøj en forbedring !!

Kaoz klør sig næsten ikke mere, så det er bare VIDUNDERLIGT at det bare har været en af kikserne den var gal med =D

En lille historie om en allergihund, der blev kureret =)

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Allergi-projekt
  • #1   4. maj 2007 Jeg plejer heller ikek at købe alle mulige underlig farvet godbider smiley

Jeg ved Joy er tilfreds med man bare bruger noget af hendes mad smiley

• #2   4. maj 2007 Super Nina.......sommetider ligger svaret lige for........det er ikke altid så kompliceret som vi tror ;o)

Har heller aldrig forstået hvorfor hundekiks skal være røde, gule og grønne...........hunden er da komplet ligeglad.......eller de skal være formet, som forskellige ting.....kødben, hjerte, o.s.v........*G*

• #3   4. maj 2007 Ratster - Jeg synes nu heller ikke jeg har været slem til at købe de dårlige kiks.. Men ikke desto mindre var der MANGE da der blev sorteret..

Lige nu har Kaoz kun okse- og grisseører, politistave, tørret kød, tørrede fisk og levergodbidder...

Det er ikk majet 0o

Jeg plejer at have et bredt udvalg af smag, størrelse og duft.. og nu har jeg sølle SEKS forskellige slags !!

Skal lige siges at kiksere er min svaghed.. Nogen køber halsbånd.. jeg køber kiksere ; )

• #4   4. maj 2007 til Nina - jeg kan da trøste dig med at din hund sikkert er ligeglad med hvad smag det har, men er alligevel glad for at få det smiley

• #5   4. maj 2007 Susie - Nej og det værste er at Kaoz faktisk ikke rigtig har giddet dem..

Han vil meget hellere have RIGTIG kød, tørret eller frisk..

Skal ud og købe tryner, kyllingestykker (tørret), lunger, kallun og hvad jeg ellers lige synes er lækkert =)

• #6   4. maj 2007 Ratster - Kaoz er nu en værre kræsenpind..
    Han kan sagtens smage forskel på en tørret fisk og en hvedekiks, og hvedekikserne bliver spyttet ud igen *GG*

• #7   4. maj 2007 hvede og andre af den slags ting er bare ikke hundemad ...

• #8   4. maj 2007 Nicola - Nææææ, det har du ret i =)

• #9   4. maj 2007 Vores hunde får kun godbider fra OLIVER'S ...TRAINING BITES ,og FISH BITES, CRUNCHY BITES de er super gode og ingen af hundene får kløe af dem...og selvfølgelig politstavene.

derimod alt det andet skrammel man kan købe i supermarked holder vi os langt væk fra...især frolic det er det rene gift for hundene

• #10   4. maj 2007 Åh ja godbidder har jeg jo også en svaghed for at købe *GG*

Har dog fundet en ½stor en som er et rigtig godt hit hos Fie og de feder så heller ikke særligt meget *G*

Den eneste ulempe er at de er så store så hun allerhøjest for et par stykker om dagen *GG*

• #11   4. maj 2007 Da Chanti var lille og skulle gå til hvalpe træning sagde træneren de skulle bruge pølser til godbider....drengen begyndte at klø som en gal så vi ikke kunne sove om natten for ham... jeg tog pølserne fra ham og der har ikke været noget siden og det var endda ikke røde pølser. Det samme skete med Duchessè...
    Jeg tror mange hunde starter deres allergi ved man fylder dem med alle mulige godbider..så hjælper det jo ikke meget med et godt foder.

• #12   4. maj 2007 Nina har du prøvet CRUNCHY BITES fra Oliver...det er også KIKS

• #13   4. maj 2007 Åh ja.. godbidder... Du skal se mit arsenal herhjemme.. Jeg er så også begyndt at gå over i de tørrede ting.

Vi har tørrede lever, lunger, kallun, nakkesener, okseører, fisk og en enkel grisetryne købt til udstilling i Hillerød. Ja så har jeg training bites og crunchy bites fra Olivers.. Nogle andre store kiks og små godbidder..

Ingen hudben til Luna.. selvom hun elsker dem.. Men de giver hende dårlig mave

God du fandt en løsning, Nina:-)

Kommentér på:
Allergi-projekt

Annonce