{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Repellent flåtmiddel
  • #1   7. jun 2019 Det er ret meget det samme som Bayvantic. Og skal tværes op over hele ryggen af hunden.

  • #2   7. jun 2019 Jeg har helt sikkert opdaget at bravecto har en repellent effekt.

  • #3   7. jun 2019 Her hos hos har vi også konstateret at Bravecto virker repellerende.

    Bemærk at Vectra 3 D indeholder Permethrin (som Bayvantic) og det er giftigt for katte.


  • #5   7. jun 2019 Ja, men det synes jeg heller ikke at de gør.
    De bider i foråret som en identifikation for mig, at nu er det tid til at give en ny pille, og så får Ziva bravecto og så bider de hende slet ikke mere. I Sverige da vi vandrede kravlede de flere gange på hende hvor jeg fjernede dem - men ingen af gangene havde de haft lyst til at bide. Jeg har de sidste 2 år ikke prøvet at finde en eneste der har forsøgt bide Ziva. De påstår de varer 3 måneder, men jeg giver kun en enkelt om året og dækker fint.


  • #6   7. jun 2019 Quila fik Nexguard, men havde stadig flåter siddende on og off i øreflippen. For en måned siden købte jeg Seresto halsbånd og har ikke fundet en eneste flåt på hende siden da smiley

  • #7   7. jun 2019 Trine, Bravecto er heller ikke beskrevet og dokumenteret repellerende. Jeg kan bare konstatere at det er det.


  • #9   7. jun 2019 I følge min dyrlæge i Hørsholm,er der u t r o l i g mange flåter i år og i Nordsjælland skulle de,i følge hende,være mere end almindeligt befængt med borrelia og andre “fornøjeligheder”...om det er rigtigt ved jeg ikke,men hun har mange jægere som kunder,så det tror jeg egentlig på

  • #11   7. jun 2019 Aad, har lige pillet en klam bitte lille nymfe af mit ben...
    Nexgard virker åbenbart ikke repellerende på mig smiley


  • Hama
    Hama Tilmeldt:
    apr 2015

    Følgere: 2 Svar: 247
    #12   7. jun 2019 Jeg har i 4½ år brugt Bravecto og har fundet en flåt for to år siden i hendes øjenbryn. smiley

  • #13   7. jun 2019 Jeg har haft indtryk af, at Bravecto var repellerende de andre år, men i år har jeg pillet en del både af de store brune og de små nymfer af hovederne på hundene, især når vi har været i skoven, men også bare på turene herhjemme.
    De ville bestemt dø, hvis jeg ikke fjernede dem, men jeg vil ikke tage risikoen, at de kravler over på mig. Og bare tanken om, at de er der, uf, så væk med dem.


  • #14   8. jun 2019 Jeg har købt Seresto halsbåndet, fordi der kom en masse op om den der nye engflåt, der smitter allerede ved bid. Det tør jeg ikke risikere.

    Så må jeg leve med, at hun har det halsbånd på smiley Hun sover i vores seng og ingen af os er blevet syge smiley


  • #15   8. jun 2019 Men seresto virker ikke, hvis hunden bader ofte. Dengang Bella brugte det, hoppede flåterne gerne på hende, men hun bader/sopper så også næsten hver dag i sommerhalvåret.

  • #16   9. jun 2019 Ja det er rigtigt. Det har vi desværre ikke mulighed for her, hvor vi bor.

    Så skal man måske ud i at spraye med noget, inden tur.


Kommentér på:
Repellent flåtmiddel

Annonce