Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Happy dog
  • #1   10. jun 2019 Det er et af de mærker jeg ikke gider spilde penge på, mest fordi de “pynter” på deres ingrediensliste smiley de nævner kød først hvor efter de oplister 4-5 former for korn;) det er ikke noget problem for mg at der er korn i foderet, men jeg vil gerne vide hvor meget der er i forhold til kød og det er umuligt at regne ud her;) faktisk kan der være meget lidt kød i ;);

• #2   10. jun 2019 Jeg fik en bunke smagsprøver til Bella, men det fungerede slet ikke - hun tabte sig, fik træls pels og dårlig ånde. Dorit stortrives tilgengæld på deres Low Calorie. Jeg bruger deres vådfoder, og dét virker hos begge smiley

• #4   10. jun 2019 Okay - ja, det lyder jo ikke ligefrem fantastisk, men tak for svarene smiley

• #5   10. jun 2019 Jeg har fodret med det i en periode og det fungerede fint. Bruger Happy dog og Kingsmoore lige pt.
    Jeg har brugt det” Happy Cat” til mine katte hvor den ene har noget allergi. Og de trives forbavsende godt på det foder.

• #6   10. jun 2019 AG - der er jo en "million" forskellige slags. Må jeg spørge, hvilken du bruger til dine hunde?

• #8   10. jun 2019 Det gør AG heller ikke jo smiley

Jeg har fået et par prøveposer, bl andet den der hedder "Montana" (tror jeg), den er med hest og vistnok kornfri.
    Jeg gik ind på deres hjemmeside, og jeg må da nok sige, at der er en del at vælge imellem smiley
    Så derfor mit sidste spørgsmål smiley

• #9   10. jun 2019 Denne her

profilbillede
  • #10   11. jun 2019 Jeg har i perioder fodret de to ældste med Toscana uden nogen problemer.

De er begge steriliserede og kunne fint holde vægten på det.

Kommentér på:
Happy dog

Annonce