{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

HundeGalleri.dk
HundeGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 152477 Emner: 72 Svar: 498

Det nye stemmesystem {{forumTopicSubject}}

Vi forstår godt at mange brugere er irriterede over at stemmesystemet er lavet om og det er jo svært at gøre alle tilfredse.

Nogle af grundene til vi har lavet systemet om, er bl.a. at mange har klaget over de lave stemmer de nogle gange får og som trækker deres gennemsnit ned og andre har klaget over alle de høje fedte-stemmer folk uddeler, som gør at stemmerne bliver uretfærdigt fordelt. Derfor har vi valgt at gøre skalaen mindre, så et lavt tal ikke trækker så meget ned og dermed ikke ødelægger gennemsnittet alt for meget og sat begrænsning på "Ekstra høj"-stemmerne, så de ikke bare bliver uddelt til højre og venstre og dermed mister deres værdi.

Til orientering overvejer vi at give mulighed for at man selv kan vælge om man ønsker at få bedømmelser eller ej, men med dette går der lige noget tid før vi er klar.

Vi håber på jeres forståelse og at I giver det nye system en chance.

Med venlig hilsen
DyreGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af brusearmatur og S-forskruninger ved badekar – se billede 1.500 kr.
  • Udskiftning af dørgreb/lås på terassedør 900 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 400 kr.
  • Lukker ikke al vandet ud efter afslutning af opvask 1.500 kr.
  • Ophæng af vægbeslag til TV (65 tommer) 600 kr.
  • Fliserens - 40 kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det nye stemmesystem
  • #1   28. apr 2005 Tak Admin - jeg syns også helt klart at den bedste løsning vil være at man selv kan vælge om man vil give-/eller ikke give

• #2   28. apr 2005 A-L. HØRT!
    Hvorfor ikke slette det helt, og så nøjes med kommentarerne??

• #3   28. apr 2005 Ja, det kan da ikke være meget arbejde at slette det pointsystem helt og holdent??

• #4   28. apr 2005 Hvad er det lige der er så utrolig forfærdeligt ved det nye system, i modsætning til det gamle og hvis I helst slet ikke vil have nogen bedømmelser, hvorfor ignorerer I dem så ikke bare?

• #5   28. apr 2005 Jeg kan godt ignorere det, men der er mange, der ikke kan, og du kan jo tydeligt se at det er det, der skaber absolut mest splid herinde...

Det er ellers et skønt sted at være, så hvis vi fik den lille hindríng ud, så ville der ikke være mere at brokke sig over!

• #6   28. apr 2005 Jeg vil gerne sige tak for det storer arbejde i gør for at vi kan sidde og hygge os herinde med andre hunde ejerer.. Alle kan ikke stilles tilfredse, men syntes det er godt at i gør et forsøg.. Det lyder som en god ide at man kan fravælge stemme systemet selv, så burde alle jo værer glade.. Tak for denne pragtfulde side Admin.. MVH Mette W...
    Folkens styr nu jeres brokkerri... Vi er jo glade for at værer herinde ik... Hvad skulle vi dog gører uden denne super gode side....

• #7   28. apr 2005 Admin: må jeg godt spørge om noget - Er du en privatperson eller er det et firma, der kører Hunde.Galleriet?

• #8   28. apr 2005 Jeg er enig med Mette - noget godt må der jo være siden at der er så mange brugere online hver dag -
    Og jeg hygger mig gevaldigt *GGG*

• #9   28. apr 2005 Admin, jeg tror ikke, det nye systm ændre på noget! Der er stadig folk, der vil være sure over at få den lave bedømmelse, og det er jo en af grundende til de ind i mellem heftige debatter!
    Personligt ignorerer jeg det osse, jeg hverken gi´r eller modtager!

• #10   28. apr 2005 og det kan vel ikke være så svært at lave systemet om til <b>EN</b> kanp, hvor man så kan vælge at stemme på en hund eller lade være med at stemme på den.

Vi kan da ikke bruge et max. på 20 EKSTRA HØJ til noget som helst!

• #11   28. apr 2005 Ups, EN KNAP...

• #12   28. apr 2005 Cat: Skal du så ikke slette de 3 du har????

• #13   28. apr 2005 Det er jo netop på grund af spliden at vi har valgt at ændre systemet, så det bliver mere retfærdige bedømmelser og ikke så hævnstemmer ikke får så stor betydning, for éns samlede bedømmelser.

Som nævnt, vil vi på et senere tidspunkt gøre det muligt at vælge om man ønsker at modtage bedømmelser eller ej, så til den tid må I være tålmodige.

Med venlig hilsen
    DyreGalleri.dk

• #14   28. apr 2005 Belinda, godt så *ggg*

• #15   28. apr 2005 Og enig Mette, det her er et skønt sted at være, og Admin, det kan du jo se på hvor mange timer vi bruger herinde....

• #16   28. apr 2005 Anne - Det kan jeg godt forstå... Men syntes bare ikke at folk laver andet end at brokke sig... Men men men, vi bruger jo alligevel osianer af tid herinde.. Så det hele kan jo ikke kun værrer dårligt, og det syntes jeg Admin fortjener at hører, for det er vist ikke meget ros de for for denne her side, men kun brok....

• #17   28. apr 2005 J.K, har jeg fået nogen???? Gud, det har jeg slet ikke set, men jo , det skal jeg da!

• #18   28. apr 2005 Admin: Det lyder godt - jeg vil også gerne sige tak for det arbejde i lægger i siden - jeg synes det er et godt forum og jeg bruger det stort set hver dag....

• #19   28. apr 2005 A-L, god idé!

• #20   28. apr 2005 Jeg syntes at det er en rigtig god ide at man selv kan fravælge for så er der noget for alle... Og må sige det er da at ta hensyn til alle parter.. Super ide Admin

• #21   28. apr 2005 Anne-Louise, God idé!

• #22   28. apr 2005 Hmmm.......DEJLIGT ENDELIG at høre fra jer og ja, her er utrolig hyggeligt på HG..

Desværre lyder det lidt i mine øre somom i har denneher ide og så bliver det DEN og ikke nogen anden...

Personligt vil jeg godt både have og give en tilkendegivelse af, at den der besøger min side kan lide hvad de ser og det kan jeg få med en "knap" hvor der feks tilfalder mig en stjerne og jeg kan give en stjerne..

Jeg ville ønske i rent faktisk HØRTE hvad det er her er blevet sagt - det er DET at man kan vælge høj - mindre høj - middel og lav ingen er glade for.............IKKE at andre skriver en sød kommentar og giver en "stjerne" til ens hund..

Vh. Karina...

• #23   28. apr 2005 Karina, helt enig, som du da kan formulere det *ss*

• #24   28. apr 2005 Admin: må jeg godt spørge om noget?
    Er du en privatperson eller er det et firma, der kører Hunde.Galleriet?

• #25   28. apr 2005 Og så skal admin. da også lige have ros for:

At hastigheden her på siden er blevet meget højere

Vores nye interne beskedsystem. Det er vi rigtig glade for.

Og fordi I trods alt prøver at gøre det her et bedre sted at være til trods for at vi nogen gange er nogle kværulanter af format *ss*

<b>TAK ADMIN</b>

• #26   28. apr 2005 Nå, men så vil jeg da også lige komme med min mening...

Først vil jeg sige tak til admin. for endelig at komme med i dialogen, og for en super hyggelig og dejlig side.

Dernæst vil jeg sige at jeg heller ikke er stor fan af det nye system, men var det heller ikke af det gamle. Jeg har svært ved at forholde mig til det nye system, fordi det betyder at ud af de mange 1000vis af hunde der er herinde, er der kun 20 jeg kan give udtryk for er EKSTRA LÆKKER...

Jeg vil give Karina, og alle de andre ret i, at det må kunne gøres på en bedre måde. Som eksempelvis det med at give en stjerne, eller som admin. selv siger, at man kan fravælge bedømmelserne selv.

Og indtil det sker, vil jeg prøve at have tålmodighed, og ikke koncentrere mig så meget om pointsystemet...

God dag til jer alle....

• #27   28. apr 2005 hej alle Jeg giver Kristian helt ret,men vil da lige rose admin fordi de endelig gider give lyd fra sig

• #28   28. apr 2005 Rikke S - Jeg syntes osse det er fint med en debat... Men syntes bare at det tit hælder merer til rent brok.... Fordi det tit munder ud i utilfredshed over det hele, syntes bare osse at man skal huske de gode ting, og jeg syntes virklig at der bliver taget hensyn til alle med den nye ide Admin kommer op med...

• #29   28. apr 2005 Til Admin :
    Jeg vil da osse lige takke for et godt site! Og for de nye tiltag som private beskeder.
    Det er jo et dejligt sted, hvor man kan få en hundesnak.
    Så jeg væbner mig med tålmodighed, og venter på "enten eller knappen"! Og lader bedømmelser være bedømmelser indtil!

• #30   28. apr 2005 *S* Hørt Anne - tænke på noget andet og smile ad regnvejret og dumme poientsystemer på en ellers så hyggelig og velkommen side *S*

Nu vil jeg smutte vidre i programmet, skal snart mødes med Kiki og hendes moar på en hyggetur i mosen ;o)

TADAA - i ved jo jeg vender frygtelig tilbage senere idag - jeg har fået en masse utroligt søde hilsner som jeg gerne vil rundt og spamme tilbage på - og så er der alle de nyankommende smiley

Fortsat god dag og endnu en hilsen og salut til admin der ENDELIG trådte frem, uanset om jeg så er enig eller ej ;o)

• #31   28. apr 2005 Vi håber I vil give det nye system en chance og prøver at være åbne overfor forandringerne. Indtil vi får lavet muligheden for at fravælge bedømmelserne, håber vi I kan holde en god tone og være tålmodige.

Til Barbara G.

Vi er et lille firma, som administrerer alle 11 gallerier. Derfor er det også på grund af resursemangel at vi ikke altid kan besvare alle de daglige henvendelser vi modtager fra folk der enten brokker sig (som desværre er størstedelen af henvendelserne) eller brugere der har behov for hjælp og support.

Med venlig hilsen
    DyreGalleri.dk

• #32   28. apr 2005 Kristian B - Rom blev ikke bygget på en dag...

• #33   28. apr 2005 Admin, jeg har også lige et spørgsmål, som vi har diskuteret meget:

Hvor mange stemmer skal en bruger have for at blive stemt ud?

Vi har jo en del problemer med folk, der opretter sig bare for at oprette fake hunde, eller bare for at lave ballade.

Men hvor mange brugere skal rent faktisk stemme dem ud før de ryger ud...

• #34   28. apr 2005 Att.: Dyregalleri.dk

Nu kan jeg ikke tale for alle, men for mit eget vedkommende, vil jeg som nævnt være tålmodig.
    Og gøre mit for at holde en god tone herinde.... Det er jo et super hyggeligt sted at være - og i har, på mange andre punkter, gjort det godt.

Mvh. Anne

Til alle jer andre: Smiiiiil og vær glad - selv om solen ikke skinner - og pointsystemet ikke er som ønsket... Lad os nu hygge os lidt på sådan en grå formiddag... hi hi....

• #35   28. apr 2005 Kristian, tal pænt.........

• #36   28. apr 2005 Anne - Hørt....

• #37   28. apr 2005 HØRT Anne, Smil og vær glad, den kan jeg kun tilslutte mig *ss*!!!

• #38   28. apr 2005 *SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*

Jeg smiler hver dag, prøv det allesammen, det gør livet meget lettere *SSSSS*

• #39   28. apr 2005 Til Kristian B

Hvis du er så utilfreds, er du skam velkommen til at slette din brugerkonto og finde et andet sted hvor du kan blive mere lykkelig og vi skal da med glæde hjælpe dig på vej.

Med venlig hilsen
    DyreGalleri.dk

• #40   28. apr 2005 A-L: Jeg sætter mit kryds i rubrikken for "god ide".... smiley

Kristian: Det kan godt være at de har været "sløve" fra admin's side, men i princippet kan de jo godt tillade sig at sejle i deres egen sø.... Det er træls at de gør det, men har en hver ret til det... Det er jo egentlig deres gallerier... Og kan man ikke lide lugten, tror jeg egentlig de mener at så må man jo selv bestemme om man vil være her... Det er trist, men desværre en realitet...

• #41   28. apr 2005 Belinda: Ja, jeg smiler også hver dag... (men det skal man jo i servicebranchen) Det er sådan en dejlig fornemmelse....

• #42   28. apr 2005 Kristian, hvis man ikke taler pænt til folk, så taler de heller ikke pænt til en, og så kommer man ingen vegne, som du nok kan se....

• #43   28. apr 2005 når det om pointsystemet så er sagt,vil jeg da også lige rose galleriet da det som det jo er sagt et fint sted at være og mener at det er til gavn for mange ikke mindst for nye hunde ejere som kan få lidt råd og vejledning fra gamle hunde folk.
    jeg nyder at være her.HYGGE

• #44   28. apr 2005 Ja, det er rart at komme her og snakke med alle de garvede hundefolk. Ligemeget hvor længe man har haft hund kan man altid lære noget nyt ;o)

• #45   28. apr 2005 Flue, ja men du har jo heller ikke nogen hund, der bliver bedømt....

• #46   28. apr 2005 "Fluen" aka. Louise (ikk?): Jeg tror det folk er blevet så overraskede over er, at vi endelig troede vi var blevet hørt, hvilket vi ikke var alligevel. Tværtimod... Og det kræver lidt tilvænning når man bruger så meget tid herinde som hundeejer....
    Men jeg synes det er fint at vi kan få lov til at sige vores mening, dog på en pæn og anstændig måde - it's called freedom of speech....

• #47   28. apr 2005 Så er jeg tilbage, havde lige en mindre afbrydelse...
    Kristian - Hvem har pisset på din sukkermad.... Skal det gå ud over mig, fordi at jeg har en anden holdning end dig ???? For så er du sq for lav.. Og ikke den voksne og modne mand du giver udtryk for.. Bare min mening..

• #48   28. apr 2005 Vi har valgt at lave stemmesystemet på denne måde, udfra alle de mange henvendelser og forslag vi løbende har modtaget, så vi mener bestemt vi har lyttet til brugerne. Alle har dog hver deres mening om hvordan tingene skal være, så det er umuligt at tilfredsstille alle.

Nu er det ikke fordi vi på nogen måde ønsker at true eller lignende, men vi kan fortælle at vi op til flere gange har overvejet helt at droppe DyreGalleri.dk, netop på grund af alt det brokkeri og utaknemmelighed der har været siden starten... Vi håber dog ikke det bliver nødvendigt at det skal komme dertil.

Med venlig hilsen
    DyreGalleri.dk

• #49   28. apr 2005 Att.: dyregalleri.dk

Nej, det håber vi heller ikke. Det er jo kun retfærdigt at i svarer igen, når i bliver personligt "angrebet". For de gode stunder herinde overskygger de dårlige uden tvivl. Men det er som med nyhederne, der kommer aldrig de rosenrøde historier på forsiden.

Derfor synes jeg også at det er vigtigt, at det bliver udtrykt her, at vi sætter pris på siden. Da mange af os har fået gode venner herinde, og lært hinanden at kende privat også....

• #50   28. apr 2005 Admin - Det ville værer en stor skam hvis det kom så langt.. For vi er osse mange posivtive brugerer herinde.. Men kan godt forstå jer, når folk kun ser det negative ved at værrer herinde.. I laver noget til folk, og ingen tak lyder...

• #51   28. apr 2005 <b>SERIØST</b>

Lad os nu bare lige prøva at få det bedste ud af det!

Og vente til vi får muligheden for at fravælge karakterer....

Vi er jo alle vilde med det her sted, så skal vi ikke bare lige slappe af, nyde hinandens selskab, og nøjes med at brokke os over fakes, der skaber dårlig stemning?

Jeg kan sgu godt forstå at Admin bliver træt af al det brok der nogen gange er her...

Smil og vær glad, og gå ind i dine venners gæstebøger og fortæl dem, hvorfor du er glsd for at netop de er her :o)

• #52   28. apr 2005 Hmmm

glAd skulle der jo stå

Hvor er jeg dog velformuleret i dag *gg*

Kommentér på:
Det nye stemmesystem

Annonce