1.344 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hundepasning HJÆLP??? Hundepasning HJÆLP???

Hej alle i dejlige hunde glade mennesker:-) Jeg står i den situation jeg skal arbejde på roskilde festival - frivilligt, velgørende arbejde. Og der vil jeg ikke tage min lille elskling med.

Jeg har søgt OVERALT på internettet og der er ikke meget hjælp at hente.
Jo hvis jeg har flere 100 kr til pasning på en hundepension, men det synes jeg er synd og jeg HAR ikke så mange penge.

Har i nogle forslag til hvad jeg evt kan gøre??

Jeg har desværre ikk familie eller lign som er har mulighed for at passe hende:-(

Hjælp???

Knus Helena og Fie:-)

PS. Hvis nogle er interesserede i at hjælpe, eller selv står i samme situation, vil jeg meget gerne være behjælpelig med pasning, hvis det kan lade sig gøre:-) Vi bor i hvidovre:-)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundepasning HJÆLP???
  • #1   9. maj 2007 Hvor bliver jeg varm indeni når folk er så behjælpelige:-) Der er så meget egoisme i denne verden, så det er vidunderligt at møde nogle folk der gerne vil hjælpe:-) Det varmer, tusind tak, begge 2:-)

Til Ceteris: Fie kommer faktisk fra aalborg, vi var deroppe og hente hende - det blev en dyr affære, så jeg håber på noget tættere på, men tusind tusind tak for dit dejlige tilbud:-)

Helena og lille Fie:-)

• #2   9. maj 2007 Til Kiki:-) Du er en skat hvis du bare ønsker at hjælpe, tusind mange gange tak:-)

Hvor er i søde allesammen:-) Jeg er slet ikke vant til al den godhed:-) Er meget glad for all jeres hjælp:-) Hvis det stod til mig reddede jeg hele verden:-)

Har arbejdet for WSPA og anmeldt en masse vanrøgt, hjulpet heste, kommet slæbende hjem med katte der skulle aflives og mine forældre var ved at rive håret ud af deres hoveder, for alle de dyr jeg kom slæbende med hjem:-)

Så hvis nogen mangler hjælp, af den ene eller anden form, vil jeg med glæde hjælpe alt hvad jeg:-)

• #3   9. maj 2007 Til Kiki:-)

Det er d. 1 juli til og og med d. 9 hvor jeg kan hente hende igen d. 9:-)

Knus Helena og Fie

Til Beanmor: Tusind tak, jeg beder og håber, men der findes heldigvis også gode mennesker på sjælland:-)

• #4   10. maj 2007 Tusind mange gange mega tak Kiki:-) Du er en skat:-)

• #5   10. maj 2007 Til Ceteris: Jeg er medlem af både Anima og WSPA, og jeg synes at sammen, dækker de 2 hjælpeorganisationer et meget bredt område, når det handler om mishandling af dyr. Men jeg er dybt skuffet over den gennerelle holdning omkring dyrehold i danmark, og dyrenes beskyttelse. De har kke været til meget hjælp i de situationer jeg har stået i ang, mishandling af dyr. Og både dyrenes beskyttelse, dyrenes værn og flere andre danske, har ikke været kommet ud og hjulpet, der hvor der var brug for det.. Hvilket resulterede i at bla stjal en kattekilling osv.

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #6   23. maj 2008 Hej hvis det er kan jeg godt passe hende for dig. Jeg tager 50 kr om dagen for det og jeg kommer fra svendborg.

Mvh Jesper

Kommentér på:
Hundepasning HJÆLP???

Annonce