{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Stamtavle.... {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg siddet lidt og fuldt lidt med og jeg fatter ikk en skid, men har lige en ting, at vil sige til dem der gider høre.........

FUCK OM HUNDEN HAR STAMTAVLE!!!!!!!!!!
- Ja jeg går ind for stamtavle
- Ja jeg går ind for sunde og raske hunde
- Ja jeg går ind for, at hunden har de egenskaber de nu en gang er avlet til at skal ha.
-Men Ja! jeg har 2 hunde uden..!!

Der vil altid være hunde uden, og ja, det skyldes nok folk som mig, der køber disse hunde UDEN, fordi hjertet løber af med os.
Der vil altid være nogen der har for og imod stamtavle. Der vil altid være folk der mishandler deres dyr, der vil altid være nogen der forære dem væk el lader dem løber væk hjemmefra og er ligeglade med det.
Ja - vi kan alle gøre vores til det forskellige, men der vil altid være mennesker der gør noget af den ene el anden grund, og det kan Aldrig laves om!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle....
  • #1   10. maj 2007 okay =)

• #2   10. maj 2007 godt så..træk vejret...

• #3   10. maj 2007 Ja, synes bare folk diskuterer nogen ting, som de alligevel aldrig blir enige om, så ja, sku lige af med lidt....*S*

• #4   10. maj 2007 Hi hi Dorthe.........kender godt når det bliver for meget og røgen står ud af næse og ører ;o)

• #5   10. maj 2007 Stambog eller ej...alle hunde er lige dejlige og der skal være plads til alle....folk skal da have lov til, at have deres egne meninger og personlige valg.
    Bare min mening smiley

• #6   10. maj 2007 Reese: Jeg gider ikk diskutere, trængte bare til at få det ud. Tror hurtigt vi kan blive enig om rigtig mange tvivl, men vi kender oz folk som ikke er til at rokke, eller er disideret ligeglade og den slags mennesker er ikk til at flytte. Man kan prøve og det gør jeg oz gerne, men nogen mennesker kan det altså bare ikk lade sig gøre med....*S*

• #7   10. maj 2007 Der sku stå TING, ikk tvivl....

• #8   10. maj 2007 Godt. Det var bare det jeg ville ud med.... God aften til alle.....*S*

• #9   10. maj 2007 Tæl til 10 det hjælper :o)

• #10   10. maj 2007 jamen hvorfor lade stå til?
    Det lyder som om at du mener vi bare skal acceptere at der er folk der: "Der vil altid være folk der mishandler deres dyr, der vil altid være nogen der forære dem væk el lader dem løber væk hjemmefra og er ligeglade med det."
    Eller er det mig der misforstår?

Jeg vil råde folk til at købe hunde med stamtavle hele mit liv, også selvom jeg ved der bliver ved med at være folk der ikke gør det!

• #11   10. maj 2007 K&A- jeg troede jeg gjorde det meget klart. Det bedste for dyrene, helt klart, men uanset hvad,vil der altid være folk af anden mening, anden overbevisning, folk der er ligeglade og ikk har noget følelsesmæssigt for dyr- uanset hvad vi gør. (Har sendt dig en besked) siger nemlig godnat nu....*S*

• #12   11. maj 2007 Som jeg svarede, vil jeg give dig helt ret i at der ikke er nogen grund til at folk herinde pådutter andre deres egen mening. Hvilket flere utrolig gerne vil her på HG.

• #13   11. maj 2007 Hey Dorthe P !

Sikke en melding smiley

Og ja jeg vil tildels give dig ret og til dels ikke...

Ja der vil være folk som køber deres hunde og ikke behandler dem ordenligt...

MEN hvis vi ikke er OBS på og kommer frem med hva "det bedste" er så bliver folk ved med at købe fra "hundehandlere"... så længe der er købere, så er der oxo sælgere...

Vedr. stambog, så skal man overveje meget nøje FØR man køber hund, hva man vil med den (hunden).. Man skal søge oplysninger om mange forskellige ting, oxo selv om man ikke lige pt. har lyst til at bruge hunden til det/noget. Men overveje alle "måske'rne" og tage dem i betagtning... I løbet af de ca. 10-15 år man har hunden, kan man få mange erfaringer og måske nye veje man vil med sin hund..

/Bufas
    dom startede med en "bastard" (som i øvrigt var en rigtig dejlig hund !) Men i dag har to stambogsførte hunde pga. interesser inden for "det at ha hund"...

• #14   11. maj 2007 Har INTET mod hunde uden bog - har ALT imod dem der laver dem og skider på sundheden, for at tjener så mange gryn som muligt....

Har selv hunde med - og kan kun tilslutte mig K&A omkring anbefalinger....

• #15   11. maj 2007 Jeg vil blot sige til din sidste bemærkning om at der altid vil være folk som er ligeglade med deres dyr, at sådan behøver det ikke at være. For ved at rigtig mange taler om en etisk korrekt måde at behandle levende individer på kan man være med til at der vil ske en holdningsændring hos såådanne ligegyldige folk, og personligt vil jeg ikke stiltiende se til at andre er ligeglade og fx smider deres dyr væk som anden affald, og det ville også være det samme som at samtygge og sige det er helt iorden med denne respektløse holdning.

Ja det var så min kommentar...

/ Trine

Kommentér på:
Stamtavle....

Annonce