Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode Campingpladser
  • #2   12. maj 2007 Hmmm....vi er friske bare det er Danmark - vi kommer fra vestjylland....

• #4   12. maj 2007 Kan varmt anbefale Ærøskøbin Camping plads, den er lille, ligger lige ned til vandet, og er tæt på en hyggelig by <b>+</b> man må have hunde med :D'

• #5   12. maj 2007 Du skal ikke tage til S......... camping, der kan de ikke lide hunde, dvs. at selv om du går på starnden ikke bade strand så skal hunden være i snor.
    Selvfølgelig skal de være i snor på selve pladsen, men synes det andet er lidt langt ude, vil da gerne have at min hund skal have glæde af sommerferien, Så ikke camping der til mig.

• #6   12. maj 2007 Krik Vig Camping i Agger, Thy
    Masser af dejlig natur, hav og fjord smiley

• #7   12. maj 2007 Jesperhus Blomsterpark - det er tilladt at have hunde i deres hytter og på campingpladsen!

Vi havde eb kanon tur med begge hunde i sengen i hytten smiley

• #8   12. maj 2007 Jeg vil også sige Jesperhus...........de har simpelthen alt på den campingplads , der er virkelig skønt *S*.

• #9   12. maj 2007 vi har i år været på camping i trust,hvor der lige uden for pladsen er et kæmpe område hvor hunden kan slå sig løs. I sidste weekend var vi på Hesselhus camping,hvor det vrimler med hunde. De har et område hvor hundene må løbe frit+ et naturreservat hvor hunden må medtages i snor.... virkelig et hundeparadis ;o)
    Næste weekend tager vi til Grenå og der skulle være hundebad (hvad det så end er ;o) men ud fra det må man jo ihvertfald gå ud fra at hunde er meget velkomne.

Kommentér på:
Gode Campingpladser

Annonce