{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Har i været {{forumTopicSubject}}

udsat for at i ikke måtte have jeres muskelhunde med hjem til jeres familiemedlemmer?????

Jeg fik afvide igår no matter what må jeg ikke tage Cody med hjem til min søster, men jeg må gerne slæbe baby med, undskyld mig men hva tror hun selv, at jeg skiller hundene ad no way, endten eller.....

Men jeg respektere hendes holdning til netop min type hund, men som jeg også sagde til hende var at jeg virkelig håbede på hun bare på et tidspunkt ville møde cody, da det ik er alle hunde som er ens, fordi den ene gør det er det jo ik = alle gør det......

Krydser bare fingre for hun vil møde ham og hvis ikke ja så respektere jeg det, men synes bare det er hamrende ærligt......

Og ja jeg vidste godt inden jeg valgte ham at mange har den holdning og jeg tager da også mine forholdsregler....

Det vigtigeste er jo i bund og grund at vi elsker ham for den han er og ikke hva alle andre synes........

Hva er jeres mening.....?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i været
  • #1   12. maj 2007 Hmm.. kan goidt være jeg lyder hård, men .. har en svigerinde der ikke kan lide nala, og jamen så må hun blive væk, ! Hvis nala ikke må komme med . kommer jeg heller ikke.!!

    sådan er det bare..


  • #2   12. maj 2007 Din søster trænger seriøst til en opsang. Vil det så sige hun heller ikke vil besøge jer?? I er da søskende for fan!

  • #3   12. maj 2007 Kan folk ikke tåle synet af mine hunde så er det bare ærgeligt for de er en del af familien og enten eller .....

  • #4   12. maj 2007 Linda T ja det tror jeg men som jeg siger det er hendes problem, og fair nok hun ikke kan li dem, hun har oplevet noget grimt med hendes venindes amstaff, og jeg spurgte hende lige ud, om hun bla. havde den holdning pga medierne hva svarede hun JA......

    Hmmm tænker man så, hva med at danne dine egne indtryk og ik udfra hva medierne synes.....


  • #5   12. maj 2007 Nu har jeg ikke muskelhund, men min hund må ikke komme med hjem tiol min mor af 2 grunde:

    1. min mor er alergisk
    2. min lillesøster er bange for hunde når min mor er i nærheden (Min mor siger altid "ikke gå for tæt på Camilla, da hun blev nippet i hovedet da hun var lille" hun blev ikke nippet, men slikket, og hun kan sagtens med hunde når min mor ikke står og siger elelr hentyder til hun er bange for dem)


  • #6   12. maj 2007 Din søster aner jo ikke engang noget om Cody da hun ikke engang har mødt ham ... hvordan kan man danne sig en mening om noget eller noget man ikke har mødt??


  • #7   12. maj 2007 sina det er ik det jeg bliver harm over som, jeg siger respektere jeg det, men det jeg bliver sur over er at jeg godt må tage baby med men ik cody, jeg tager altså ikke kun den ene med for at lade den anden blive hjemme, så bliver de begge hjemme.

    Jeg ved hun ik er bange for hun har selv hund, hun er bare utryg ved racen, og har absolute ik tænkt mig at sende ham væk, eller sætte ham i et andet værelse fordi de kommer , no way dette er hundens hjem den SKAL være her, de MÅ være her......


  • #8   12. maj 2007 Vi har ikke vores med nogensteder..Oplever gæster der ikke gider blive savlet til i hunde mundvand. Vores nevø er rædselslagen for hunde,...Ja så er hundene i hundegård eller lign når vi inviterer gæster...Kommer folk uanmeldt ja så må man acceptere et savl eller 2 ;o)


  • #9   12. maj 2007 Patrizia G - evt sige, begge hunde eller hverken dig elelr hundene smiley

    Altså jeg respektere at min mor ikke kan tåle min hund, men syntes det er for plat at hun også giver min søster "skylden" for at være bange for hunde når hun ikke er det når min mor ikke er i nærheden


  • #11   12. maj 2007 Sina - tror det er princippet i at hun gerne vil se den ene men ikke den anden..

    Hvis det nu var børn ville man heller ikek bare lade dem begge blive (alene) hjemme fordi den ene ikke må komme med..

    Og jo jeg ved godt hunde ikke er børn, men det er princippet i det..


  • #12   12. maj 2007 Sina N >>>> Sidder faktisk og er målløs over, at man nærmest skal forsvare at man har en anden måde at have hunde på, som om man er dyremishandler...Ja mener det virkelig ....Forleden var der en tråd om, om man ville forlade mand og børn til fordel om at blive hund og redde alle hunde !!

  • #13   12. maj 2007 Vi respekterer når folk ikke vil have vi tager Cia med, det er altså ikke alle mennesker der kan lide hunde, og ikke alle der gidder en stor savlende pelsklump som fælder grusomt til tider.

    Det er jo ikke dem der har valgt at ville have hund og det er deres hjem og de bestemmer der..

    Jeg bestemmer da i mit eget hjem og der skal skisme ikke komme fremmede og tro de bestemmer her..


  • #14   12. maj 2007 Vi må have bella med alle steder selv hos mine gamle bedsteforældre de spørger efter hende når jeg ikke har hende med.

  • #15   12. maj 2007 Sina N - Ja jeg elsker da min kæreste lige så højt som mine dyr, men mine dyr vil altid have en særlig plads i mit hjerte, især fordi jeg bestemt ikk ehar oplevet den bedste side i mennesker, jeg har og oplever stadig tit svigt.. Dyrene svigter ikke, de er der altid (bortset hvis de dør af en elelr anden årsag) og villig til at lytte, og i hundens tilfælde til bare at gå fra det hele, glemme tiden og være hos en når man aller mest behøver en man kan stole 100 procent på..

    Nej det er ikke en baby, babyer er for mig små skrigende, larmende ting som behøver en nærmest 24/7.. Hunde kan da i en tidlig alder trænnes til at være alene og er ikke 100 procent afhængig af en.. kun når det kommer til mad og vand..


  • #16   12. maj 2007 Sina >>> Kom til at tænke på, at hvis vi skulle have flyttet den gang jeg kørte galt, og ikke måtte have hundene med, og så Thomas melddelte at han forlod mig til fordel for hundene !! Det havde da sendt mig direkte på psyk afdeling....

  • #17   12. maj 2007 Patrizia G
    du skriver "sina det er ik det jeg bliver harm over som, jeg siger respektere jeg det, men det jeg bliver sur over er at jeg godt må tage baby med men ik cody, jeg tager altså ikke kun den ene med for at lade den anden blive hjemme, så bliver de begge hjemme."

    Jeg må så sige, vil det sige du har begge hunde dig over alt lige meget hvor du er henne?? kan dine hunde ikke finde ud af at være alene hjemme???
    Man kan sgu da ikke have begge hunde med over alt.. nogle gange har vi tyson med nogle steder henne og omvendt ikke altid de begge er med..



  • #18   12. maj 2007 Sina N - Tja, je ghar ikek brug for at bo sammen med andre mennesker..

    Det eneste jeg skal bruge ande menensker til er at slagte/lave det mad jeg skal bruge, pakke det ind og putte det i butikker.. (grov set)

    Jeg har levet langt ude på bøhlandet alen med mine dyr, og ja jeg havde det fint..

    Jeg flyttede til byen, da det kun var midlertidligt jeg skulle arbejde hvor jeg gjorde og flyttede så ind hos nogle venner udelukkende fordi jeg kunne have mien dyr der.. At en af "flyttemændende" blev min kæreste er ikke fordi jeg behøvede en, em nfordi jeg godr kan lide ham..

    Nu var det fordi hun ikke måtte have begge med.. For så vil de jo gerne have en hund på besøg, bare ikke den ene af dem.. Altså 1 af gangen kan ejg gå med til, men direkte at sige at den ene vil de ikek have med pga racen er da noget fjolelt noget...


  • #19   12. maj 2007 Til Sina - hvordan kan man være utryg ved en race man ikke har mødt (hvilket jeg forstod på det)

    Jeg er da også utryg overfor gravhunde, men det er så fordi jeg er blevet bidt af en da jeg var 9 og har stadig beviset på det.. Men derfor går jeg ikke i en stor ring uden om alle gravhunde..


  • #20   12. maj 2007 nu ved jeg ikke hvad den ubehagelig oplevelse er men "bla. havde den holdning pga medierne hva svarede hun JA......" er nok med til at ha gjort den ubehagelig, og så ser jeg ikke nogen grund til at dømem en race på forkant fordi medierne har blæst det op

  • #21   12. maj 2007 hvis jeg var blevet udsat for et eller andet ubehageligt med en bestemt race ja så ville jeg sikkert også være bange for at have dem tæt på mig, det må folk da bare aceptere... min mormor er ikke meget for draco for han er stor og han er jo en dober hehe, men tyson må godt komme med over til hende, og sådan er det bare, og kommer hun her jamen så bliver de lukket inde i soveværelset eller ude i haven..

  • #22   12. maj 2007 Mine 2 kæmpehunde er ikke velkomne mange steder.

    Og jeg forstår det tilfulde. Det er 2 unghunde der absolut ikke lægger sig pænt og ser sødeud i timer.

    Jeg ser ingen problemer i de bliver hjemme. Jeg vil skisme heller ikke have andre folks hunde her.

    Vi kan mødes i skoven eller på stranden, det behøver ikke være i vores hjem


  • #23   12. maj 2007 janie F --> nemlig

    jeg har så et venne par som også har hund de kommer her en gang i mellem men det er også de eneste.. de andre hunde mødes vi med andre steder ude i skoven eller på plænen..


  • #24   13. maj 2007 Jeg må så sige, vil det sige du har begge hunde dig over alt lige meget hvor du er henne?? kan dine hunde ikke finde ud af at være alene hjemme???

    Ork jo men det er ik det der er min point, det jeg siger er at Baby hjertens gerne må komme med men ik cody, som jo bare er en lille bitte hvalp når jeg henter ham......

    Men jeg skille ik mine hunde ad, så endten eller.... Altså endten kommer vi med begge hunde, ellers ingen.....

    Men jeg respektere det.....

    Det jeg siger er: Dette er hundenes hjem de Skal være her, hun må være her, jeg har ikke tænkt mig at flytte hundene ind i et andet lokale fordi hun kommer NEVER, så må hun lade vær at komme.


  • #25   13. maj 2007 jeg respektere også hvis folk ikke kan lide hunde - det bliver de da ikke afskrevet for - nu skal man jo heller ikke blive hysterisk - shopper I heller ikke hos købmanden eller spiser hos McDonald, fordi jeres hund ikke må komme med ?? come on

  • #26   13. maj 2007 susanne det er slet ik det jeg siger, mine hunde må godt være alene hjemme, men blev bare temmelig forbavset over hendes kommentar, man kan da ik kun tage den ene med men ik den anden, det synes jeg er forkert.....

    Mine hunde er som regel altid med mig for det har vi gjort til en livsstil, men er vi hos sviger er baby da også hjemme.

    Jeg er slet ik så hysterisk......


  • #27   13. maj 2007 Suannne, jeg forstår heller ikke den holdning "Er mine hunde ikke velkomne, er jeg heller ikke".

    Folk slæber da heller ikke deres katte, papegøjer og hvad de ellers har af dyr med rundt.



  • #28   13. maj 2007 til Jania - jeg har faktisk haft min kat medhjem til min kærestes farmor, men fik så også lov..

    Og skulle hente en rotte men kunne ikke nå hjem med den før jeg skulle overnatte hos (nu x) kæresten..

    Og har da for nylig haft 8 rotter med hjem til svigerfar, da de skulle på toget og til sjælland (kender en der kører fo dsb)

    Da jeg boede hos min mor, og ikek have så mange dy (2 rotter, 1 hamster og 1 kat) blev de hver 2. weekend stablet på et skabeboard og kom med ned til min far..


  • #29   13. maj 2007 Patrizia....den var ikke myntet på dig :o)

    Jeg kan godt forstå du sidder med en underlig smag i munden over din hund er dømt før den er set.

    Men det må du vænne dig til med den type hund du har valgt. Jeg oplever det selv med mine. Begge har de fordomme på sig, og sådan er det bare. Det lever man med,og man lever nu fint hvis man accepterer det er sådan uanset hvad man selv gør ;o)




  • #30   13. maj 2007 Janie: nemlig

    Patrizia: kan godt væreat du har gjort det til en livstil - men der er jo stadig steder hvor du må acceptere at din hund ikke er velkommen - bla butikke, resturanter osv - hvor så ikke også bare acceptere at du ikke skal have dem med hos din søster.
    Hvis jeg feks få besøg af en familie med børn der ikke er vant til hund, lukker jeg da min hund væk - helt ærlig vil da ikke miste venner på det grundlag og hunden er da absolut kold i nummeren - det er jo bare et spørgsmål om at lære dem at blive lagt i et andet rum


  • #31   13. maj 2007 hov der skulle stå Janie *g*

  • #32   13. maj 2007 Raster..........LoooooooooooL.

    Men indrøm det ikke er normalt folk kommer på besøg med andre kæledyr end hunde ;o))


  • #33   13. maj 2007 Ratster: det er jo også ok, hvis man har fået ok af dem man besøger - du ville også være velkommen her - MEN hvis folk siger nej, så mener jeg at man bør acceptere det uden at blive knotten

  • #34   13. maj 2007 acceptere at du ikke skal have dem med hos din søster....:

    Problemet ligger jo netop i at baby godt må komme med, men min "glubske" muskelhund må ikke......

    Janie F: ja i know, jeg havde gjort mig tanker om holdningerne til min hund, og jeg acceptere såen er det, men bliver bare så ked, fordi hun var total glad over vi skulle have cody og set billeder og alt muligt, har også fortalt hvilken en det var, men pludselig vender hun på en tallerken, det siger mig jo ligesom der er noget galt i dette billede.

    Den værste jeg har hørt endnu er fra min svorger som truer med at skyde cody hvis han så meget som kommer i nærheden af deres hjem, okay så har jeg virkelig lyst til at de ska herhjem not


  • #35   13. maj 2007 jamme så efterlad da dem begge hjemme - svære er det da heller ikke - vel - hun kan jo ikke tvinge dig til at tage en af dem med

  • #36   13. maj 2007 årh det er jo ik en diskution jeg vil igang med susanne

    men det er princippet i at hun gerne vil se den ene men ikke den anden


  • #37   13. maj 2007 janie F - Jeg har heller ikek sagt jeg er normal *g*

    Susanne L - Ved den ene rotte hos x-kæresten spurgte jeg ikke.. Ved dem hos svigerfar (hvor jeg bor nu) spurgte jeg kun kæresten smiley


Kommentér på:
Har i været

Annonce