{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Dværepinscheren... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Jeg ved godt man kan læse sig til mange ting omkring en bestemt race, men jeg vil hellere spørge dem der har hunden i virkeligheden...

Så derfor håber jeg at der er nogen der kan fortælle mig noget om denne skønne lille hund...
Det jeg gerne vil vide er omkring dens temperament, er den velegnet til børnefamilien.
Er det en meget aktiv hund og er den lærenem.
Hvor stor eller rettere sagt hvor lille er normal størrelsen for dem.
Ja og hva koster skønheden sådan cirka...
Nogen der evt. kan henvise til nogle hjemmesider hos gode og ærlige avlere??
Ja og hvís nogen kan fortælle noget yderligere er det meget velkommen...

Håber at der er nogen derude der gerne deler ud af deres erfaringer med dværgpinscheren...

På forhånd tak

Janni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværepinscheren...
  • #1   12. maj 2007 Jeg kan kun tale ud fra hvordan vores er, men han er meget aktiv, men jeg syntes han er nem at tilfredsstille altså hvad angår aktivering. Han har et stort temperament, og er ikke bleg for at fortølle folk at han bor her hvis der er nogen der nærmer sig vores hus. Jeg vil sige at jeg syntes det er en rigtig god familiehund, for trods at han er så aktiv, så kan han godt tage det med ro når min niece på 5 år er her, hun kan sagtens sige nej hvis det bliver for meget for hende. DP, syntes jeger en meget lærenem hund, den fanger hurtigt hvad det er der skal ske... Hvad prisen angår så kommer det jo an på om du vælger opdrætter eller privat, vi gad 6000 kr. for vores ved Inge Hansen, hun har kennel Rødkilde i Mariager, hende har vi været glade for at købe ved...
    Hun har ikke en god hjemmeside men skriv hvis du får brug for hendes nummer, så får du det af mig...

    Hilsen Heidi


  • #2   12. maj 2007 Tusind tak for svaret....

    Er bestemt ikke blevet mindre forelsket i racen....


  • #3   12. maj 2007 Det var så lidt skriv endelig til mig igen hvis der er flere spørgsmål... Har måsk også et sted jeg vil frabede dig at købe DP.... Men må ikke skrive det her...

  • #4   12. maj 2007 okay... Ja jeg vil gerne undgå de lidt tarvelige avlere når jeg skal købe så det vil jeg da bestemt lige gøre....

  • #5   13. maj 2007 meld dig ind i dp gruppen, vi ved en masse derinde. ;O)

Kommentér på:
Dværepinscheren...

Annonce