939 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Udskyde den årlige vaccination? Udskyde den årlige vaccination?

Sker der noget ved at udskyde den årlige vaccination 1-2 mdr?
Sagen er den, at han altid bliver vaccineret her i starten af august, men pga. Ferieændringer på job fremadrettet kan jeg ikke altid forvente ferie i juli og jeg er bange for at løbe ind i evt. problemer med hundepension eller lign.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udskyde den årlige vaccination?
  • #1   18. jul 2019 Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men hvis det er i nærheden af Kolding ville jeg ikke trække den, da der er udbrud af hundesyge.

• #2   18. jul 2019 Hmm, bor godt nok i Sønderjylland på Als smiley Den er svær smiley

• #3   18. jul 2019 Hvorfor mener du ikke at han kan vaccineres som han plejer fordi din ferie er ændret.
    Man behøver da ikke at have ferie for at vaccinere hunden.

• #4   18. jul 2019 hvad med før tid smiley inde i tag af sted

• #5   18. jul 2019 Vaccine mod hundesyge virker i meget mere end et år, minimum 3 år og nokogså mere;) så årlig vaccine er i bedste fald overflødig der er ingen som helst grund til at fylde ekstra vaccine på en hund som er dækket ind.

• #6   18. jul 2019 Er du sikker på de ikke må komme i hundepension hvis de ikke er vaccineret hvert år ?? Inden for dkk og på diverse træningspladser må vaccination højst være 4 år gammel for en hund over 24 måneder. Det vil sige at du faktisk ikke behøver at vaccinere hvert år.

• #7   18. jul 2019 De almindelige vacciner holder i 3 år, og kun leptospirose og kennelhoste (næsespray) skal gives årligt.

Pensioner kræver som regel at der er vaccineret mod kennelhoste, men vaccinen kan gives når som helst, og virker hverken bedre eller dårligere, hvis den gives hver 12. måned.

• #8   18. jul 2019 Tror aldrig caos er blevet vaccineret lige præcis et år efter, det variere gerne nogle måneder, det er jo ikke sådanne at vaccinen “siger” så nu er der gået et år, nu gider vi ikke virke mere smiley så jeres vuf kan sagtens vente nogle måneder

• #9   18. jul 2019 Jeg har hundepension og nej, vi forlanger bestemt ikke vaccine hvert år, vi følger DKK og Dch og siger hvert 3 år er fint, mht kennelhoste, vi forlanger den ikke, men nogen gør, så må den gives med et års mellemrum smiley fx som næsevaccine

• #10   18. jul 2019 Han får også kun den “store” vaccine hvert 3. år og kennelhoste samt leptospirose hvert år. Grunden til jeg gerne vil have det rykket lidt er, hvis han nu fx. skal i pension først i august og der “udløber” datoen for vacc. Jeg ved min pension er meget striks med at overholde vaccinationerne. Hun følger også DKK.
    Han fik den store pakke sidste år.
    Vi skal alligevel have fat i dyrlægen her sidst på måneden for at bestille ny hyposensibilisering, så må jeg lige høre dem ad smiley

Kommentér på:
Udskyde den årlige vaccination?

Annonce