{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Energi-foder
  • #1   14. maj 2007 er det ikke fordi du har drænet ham med træning??? ellers ville jeg da gå til dr.dyr hvis han er meget sløv

  • #2   14. maj 2007 Energifoder skal gives efter præsentationsbehov. Altså kun til hunde som arbejder hårdt så som brugshunde og slædehunde. ellers kan du risikere at din hund slår ud da den ikke har brug for fedtet og derved ikke optager det. Har selv prøvet det .

    Hvis din hund er doven ville jeg hellere begynde at lave en masse aktiviteter med den


  • #3   14. maj 2007 jeg har gode erfaringer med royal canins energifoder.

  • #4   14. maj 2007 Nej, det vil jeg ikke mene Mette, jeg træner ham 1 gang ugentligt i klubben, og aldrig derhjemme, der bliver det kun til de alm. gåture, hvor han altid hænger 2 m. bagud, jeg ville ønske at han havde lidt mere energi, så er det jo også lidt sjovere at træne.


  • #5   14. maj 2007 NU har RC jo også to slags energifoder 4300 og 4800. Men igen hvis du læser hvem der skal bruge det så er det til hunde der udfører intense aktiviteter

  • #6   14. maj 2007 Linda:
    Synes det er svært, træner jo lydighed med ham og deltager også i konkurrencer, men han er utrolig svær at få lidt op at "køre", så han præsenterer sig ordentligt, for han kan jo sagtens alle opgaverne, meeeen det tager jo en halv krig at hente apporten f.eks. han traver jo kun rundt mellem opgaverne.


  • #7   14. maj 2007 du kan også nu få et nyt foder fra Royal Canin det heder noget med Sensitiv og skulle var lige så godt som Energy serien... bare uden så meget fedt men stadig med massere protein... har ikke prøvet det... Jeg bruger selv Energy 4800 fra Royal Canin og der har jeg god erfaring med...

  • #8   14. maj 2007 Royal Canin er det man får hos dyrlægen, ik´??


  • #9   14. maj 2007 du kan også købe det hos de forskellige dyrhandler.

  • #10   14. maj 2007 Energy foderet køber du hos en dyrehandler men vær opmærksom på at det kan være det skal besiles hjem, da der er mange dyrehandler der ikke har Energy foderet på lager...

  • #11   14. maj 2007 Jeg ville få ham tjækket hos dr.dyr. hjerte lungeorm mm.
    En hund på 4 år hænger altså ikke 2 meter bagud på turen.


  • #12   14. maj 2007 Snow K:
    Det er heller alle dage det er lige slemt, men måske jeg skal drøfte det med min dyrlæge først inden jeg handler.


  • #13   14. maj 2007 Tanja
    Tror jeg ville være en god ide.


  • #14   14. maj 2007 Kronch Pemmikan -
    Kronch Pemmikan er et højenergi tilskudsfoder, energi ca. 6.000 kcal./kg.
    Kronch Pemmikan består for det meste af fedt, protein og sukker.
    Med Kronch Pemmikan kan man give hunden store mængder letoptagelig energi i et lille rumfang foder, hundens mave- tarmsystem overfyldes derfor ikke.
    Til hvem?
    Kronch Pemmikan er særdeles velegnet til jagt- og vagthunde i den kolde tid i efterårs- og vintermånederne. Er hunden fyldt med energi, fryser den ikke og dens ydelse holder sig på et konstant højt niveau hele dagen, samtidig med at den er mere vagtsom.

    Kronch Pemmikan modvirker stress under udstilling og andre lignende situationer med lang ventetid, ved fodring med Kronch Pemmikan bliver hunden derfor lettere at styre.
    Udstillingshunde opnår ofte en højere bedømmelse, når de får et stykke Kronch Pemmikan ca. en time før fremvisnig


  • #15   14. maj 2007 Babett:
    Er det noget du har prøvet selv? Lyder jo fint, hvor kan man købe dette produkt henne?


  • #16   14. maj 2007 Tanja H

    Jeps jeg bruger det selv, op til konkurrencer mm. så er hunden fuld af energi.



Kommentér på:
Energi-foder

Annonce